Vitaminpille?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. juni 2008

Mary

Nu ved jeg jo ikke om I lige akkurat har haft den snak :) Men jeg er så småt begyndt at give Annika en vitaminpille til aften - knækker den lige over og så gufler hun den bare.
Andre der giver vitaminpille nu? Tænkte bare, at der er kun nogle uger til hun bliver 1 år, og det gør nok ikke den store forskel om hun får den nu eller om 3 uger ;)
Og så er det vel slut med d-dråberne, ikk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2008

ivfmarie

det er i hvertfald slut med d-dråberne... men er det nødvendigt med vitaminpiller? Hvis ellers maden er fornuftigt sammensat? Jeg tror ikke Freja fik vitaminpiller før hun blev to...
Er det godt nok fra de bliver ét? Jeg var lige så glad for at vi slap for at have dårlig samvittighed over at glemme dråberne :$

Anmeld

17. juni 2008

Anja

Da vi ikke havde hverken flere jerndråber (han har ikke fået flaske længe) og ikke flere d-dråber i sidste uge er Elias begyndt at få vitaminpille.

Han får den som Jonas også får hver morgen som kan gives fra 1 år ...

Ved godt, at det ikke er nødvendigt, hvis de ellers spiser varieret, men synes det er en god tryghed at de (selvom det er kunstigt) får de vitaminer de har brug for.

Anmeld

17. juni 2008

Nadi

Oliver får d-drber endnu, men når flasken er tom så er det også slut... Og jeg ved ikke helt om han skal have vitaminpiller bagefter. Tror også mere på en god kost end de piller der. Men det skader jo nok ikke at give dem det ;)

-Nadia

Anmeld

17. juni 2008

ka li ja

hmm ja jeg tror ikke jeg gir ham det før han bliver lige så kræsen som alexander. ham er vi nødt til at gi, for han får IKKE alt det han skal....

jeg har glemt at gi arthur d dråber siden han var... ja det kan jeg ikke huske.. næsten aldrig faktisk!! glemte dt også med xander..:$

men de lader jo til at ha det fint. nu ved jeg jo ikke hvad der kan ske på sigt!!

men er det nødvendigt med vitaminpille, syntes du?:)

Anmeld

17. juni 2008

ivfmarie

ka li ja skriver:

jeg har glemt at gi arthur d dråber siden han var... ja det kan jeg ikke huske.. næsten aldrig faktisk!!

:$ ja, det er faktisk også .... laaang tid siden at jeg har husket Maltes dråber.. tsk tsk...

Anmeld

17. juni 2008

Mary

Jeg synes det er betryggende at mine børn får en vitaminpille. Selvom de vist begge to er nærmest altædende, så vil jeg gerne sikre mig at de får det de skal :) Juliane elsker sin p-pille, som hun selv siger....det er faktisk lidt pinligt når hun siger det andre steder. Hun siger det helt rent "Nu skal 'Nane ha p-pille" Aner ikke hvorfor hun siger det :$ Jeg bruger ikke p-piller, haha. Annika guffer den også bare. Vitaminpillen altså :)

Anmeld

17. juni 2008

Mary

[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] jeg har glemt at gi arthur d dråber siden han var... ja det kan jeg ikke huske.. næsten aldrig faktisk!! [citat] :$ ja, det er faktisk også .... laaang tid siden at jeg har husket Maltes dråber.. tsk tsk... [/citat] Annika åbner gladeligt skuffen når jeg finder d'dråberne frem, og griner hver gang jeg tæller "en.......to.......tre.....osv" (L)

Anmeld

17. juni 2008

ka li ja

kan de ikke få for meget af noget????

Anmeld

17. juni 2008

Mary

ka li ja skriver:

kan de ikke få for meget af noget????

Uden at vide noget sådan direkte om det, så tror jeg der skal større mængder til før det bliver for meget af det gode.... Men jeg vil da gerne høre hvis der er nogen der ved noget om det (?):)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.