Gaaaab... dagen starter bare mere og mere tidligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. juni 2008

ivfmarie

Kl 4.50! TI MINUTTER I FEM!!! Var begge børn OG hunden i vågen tilstand. Og børn den slag vågner bare ikke ligeså stille, vel? Næ nej, det er med 150 km/t fra første sekund....

Nu skal tiden bare gå til de kan knaldes i dp, og så skal jeg liiige hvile øjnene (og ørerne) lidt.

God dag flickas

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2008

Plysbjørnen

Godmorgen til dig også herfra...

Selv om det her ikke starter helt så hurtigt som dig... Vi vågner stille og rolig...

Har lige sendt Kai på arbejde og Laura i DP.

Så Godmorgen til alle.

Betina1978

Anmeld

17. juni 2008

Loggidut

ahhhhh så brokker jeg mig ikke over at klokken var kvart i seks her!

Anmeld

17. juni 2008

Mary

Se, det er tider vi kan snakke med om.... (H)
Synes det er direkte gyseligt når der står noget med 4 først - altså fx 4.50. Det er bare alt alt for tidligt! Heldigvis er Annika så småt ved at vågne lidt senere. Idag blev den da vist 5.20. Hvor er det egentlig bare.....mærkeligt.... nogle dage at kunne sige at idag har vi sovet længe, vi sov til kl 6 :S

Men godmorgen.
Pigerne er sendt i vuggestue, og nu skal jeg igang med dagens program :D

Anmeld

17. juni 2008

ivfmarie

selvom det var tidligt, så var det jo hyggeligt nok... ;)

Det er lidt svært at holde benet i ro med sådan en morgentur!

Anmeld

17. juni 2008

Nadi

Nej hvor skønt (L)

Men for pokker det er tidligt! Jeg føler mig virkelig heldig over at hvis Oliver "vågner" der kl 4.50 så kan jeg ligge ham ind i vores seng og så falder han i søvn igen med det samme!

-Nadia

Anmeld

17. juni 2008

Anja

Ja, her startede dagen lidt ekstra hyggeligt :)

Kl 6.30 vågnede jeg ved at Jonas var kommet ind til os og var kravlet op og lagt sig opad mig med lidt af min dyne over sig :) Den slags gør han bare aldrig. Vi har ALDRIG haft børnene til at sove i sengen sammen med os, men vi har så tilgengæld altid taget os tid til at vågne stille og roligt sammen inde i vores seng ....

Elias vågnede først 7.15 ...

Anmeld

17. juni 2008

Nadi

Anja skriver:

Ja, her startede dagen lidt ekstra hyggeligt :)

Kl 6.30 vågnede jeg ved at Jonas var kommet ind til os og var kravlet op og lagt sig opad mig med lidt af min dyne over sig :) Den slags gør han bare aldrig. Vi har ALDRIG haft børnene til at sove i sengen sammen med os, men vi har så tilgengæld altid taget os tid til at vågne stille og roligt sammen inde i vores seng ....

Elias vågnede først 7.15 ...

Hvor hyggeligt! Oliver sover også kun hos os hvis han er syg, for så vågner han bare en milliardmillion gange om natten... Og det holder jeg altså ikke til i længden! Men ellers vil jeg også hellere have at det fungere som hos jer, hvor ungerne først kommer ind om morgenen og hygger med at vågne og stå op. Ih hvor jeg glæder mig til det bliver min tur :D

Anmeld

17. juni 2008

ka li ja

nååå marolle(L) ja ok det var da det sygeste tidspunkt, men med sådan en opvågning sååå går det nok alligevel;) lækre unger. aller 3. og selvfølgelig moren!!!(H)

Anmeld

17. juni 2008

bette

puha jeg ved hav du mener med tidligt.. jeg står jo op kl. 5 hver mandag-fredag det er dælme hårdt.. specielt når jeg først kommer i seng kl. 00... var nær faldet i søvn i toget hjem.. så sikkert mega smart ud og sidde der og nikke med hovedet... og så hjem og passe barn som HAR sovet til middag.. åhh må have fat i nogle tændstikker til øjnlågne. 8D

men hyggeligt ser det da ud til at have været.. på trods af den tidlige opvågning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.