Min søn vil ikke til gymnastik i skolen..:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2010

E.T

Jeg er er lærerstuderende og har idræt som linjefag (og færdig som lærer d. 14 juni ).

I de praktikker jeg har været i, bader de hver for sig i 1. klasse, så mon ikke det bliver anderledes her efter sommerferien?

Prøv evt at tage det op på det forældremøde, der er måske andre i klassen der har det på samme måde, så kan i jo evt bede om at få dem adskilt.

Derudover skal man klart respekterer at børnene har forskillige blyfærdighedsgrænser.

Snak med lærene, så kan i sikkert finde en løning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

Svei

MorpåSjælland skriver:

Ej hvor underligt. Her er de skilt allerede fra 0 af.. Og 8 er da meget at være og samtidig bade med pigerne

Ja, han bliver 8 år her til nov. men ja, jeg synes faktisk også det er det og især når han har det mærkeligt med det...men det må jeg jo fortælle hans lærer, er ret overrasket over at de ikke deles op...

Anmeld

31. maj 2010

Svei

E.T skriver:

Jeg er er lærerstuderende og har idræt som linjefag (og færdig som lærer d. 14 juni ).

I de praktikker jeg har været i, bader de hver for sig i 1. klasse, så mon ikke det bliver anderledes her efter sommerferien?

Prøv evt at tage det op på det forældremøde, der er måske andre i klassen der har det på samme måde, så kan i jo evt bede om at få dem adskilt.

Derudover skal man klart respekterer at børnene har forskillige blyfærdighedsgrænser.

Snak med lærene, så kan i sikkert finde en løning

Men det kan jeg jo ikke vente på...han skal have gymnastik i morgen og allerede her efter skole i dag var han ked af at han skulle have det og ville ikke afsted.. Men jeg må skrive han ikke skal bade i morgen og så ellers tage det op..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.