Min søn vil ikke til gymnastik i skolen..:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.852 visninger
12 svar
0 synes godt om
31. maj 2010

Svei

og nu viser det sig hvorfor. De bader med pigerne og det kan han simpelthen ikke lide, han er genert og synes ikke det er rart, hvilket jo er helt naturligt og ok. Til svømning må de ikke klæde om med pigerne når de bliver 6 år og Bertram bliver 8 år til nov.

Men hvad gør man så som forældre...hvad ville I gøre og er det almindeligt at de bader sammen i den alder, jeg kan slet ikke huske det fra den store...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

LinLin

Årh hvor synd...

Ved ikke lige hvad man kan gøre... Men da jeg gik i folkeskole badede vi sammen til og med 3. klasse på min første skole - da jeg så skiftede skole i netop 3. (ikke pga det ) var de på den nye skole opdelt... Går han i 2. klasse eller hvad er det når man er 8...?

Anmeld

31. maj 2010

Svei

Mor til David skriver:

Årh hvor synd...

Ved ikke lige hvad man kan gøre... Men da jeg gik i folkeskole badede vi sammen til og med 3. klasse på min første skole - da jeg så skiftede skole i netop 3. (ikke pga det ) var de på den nye skole opdelt... Går han i 2. klasse eller hvad er det når man er 8...?

Nej, han går i bh. klasse...han ville skulle have gået i 1. klasse nu, nmen vi valgte at lade ham vente...det er måske en af bagdelene ved det, det her... men jeg synes jo egentlig det skal respekteres at han har det sådan. Men svært, jeg kan jo ikke ændre den måde de gør det på...

Anmeld

31. maj 2010

LinLin

Yrsa skriver:

Nej, han går i bh. klasse...han ville skulle have gået i 1. klasse nu, nmen vi valgte at lade ham vente...det er måske en af bagdelene ved det, det her... men jeg synes jo egentlig det skal respekteres at han har det sådan. Men svært, jeg kan jo ikke ændre den måde de gør det på...

Ah - han BLIVER 8 (læs lige ordentligt, Linda...)

Jeg ville da snakke med hans lærer om det! Jeg gik på en skole med en del udlændige og der  var nogle af dem der ikke måtte bade med os andre (selvom der kun var piger) - så måske han kan få lov at gå ind lidt før eller bade i lærernes rum, hvis der er sådan et...

Anmeld

31. maj 2010

Svei

Mor til David skriver:

Ah - han BLIVER 8 (læs lige ordentligt, Linda...)

Jeg ville da snakke med hans lærer om det! Jeg gik på en skole med en del udlændige og der  var nogle af dem der ikke måtte bade med os andre (selvom der kun var piger) - så måske han kan få lov at gå ind lidt før eller bade i lærernes rum, hvis der er sådan et...

Ja.. jeg tror også jeg vil høre hende ad, for det skal jo gerne være en god oplevelse og han vil jo gerne gymnastikken..

Anmeld

31. maj 2010

LinLin

Yrsa skriver:

Ja.. jeg tror også jeg vil høre hende ad, for det skal jo gerne være en god oplevelse og han vil jo gerne gymnastikken..

Det ville da være rigtigt ærgerligt hvis DET skulle ødelægge det for ham!

Anmeld

31. maj 2010

Lullaby

Ej hvor underligt. Her er de skilt allerede fra 0 af.. Og 8 er da meget at være og samtidig bade med pigerne

Anmeld

31. maj 2010

Svei

Mor til David skriver:

Det ville da være rigtigt ærgerligt hvis DET skulle ødelægge det for ham!

Ja, det tænker jeg også...er ret overrasket over, både at de bader sammen men egentlig også over at han ikke har det rart med det. Men han har nu altid været meget mere blufærdig end den store. Men ja, ville være synd....

Anmeld

31. maj 2010

Tdittmann

Er det ikke muligt at han kan gå ud og bade 5 min før de andre kommer?

På min datters skole bader de adskilt også i 0 kl., jeg synes ikke man skal tvinge nogen til at bade sammen med pigerne eller omvendt.

Håber I finder en god løsning

Anmeld

31. maj 2010

Svei

Tdittmann skriver:

Er det ikke muligt at han kan gå ud og bade 5 min før de andre kommer?

På min datters skole bader de adskilt også i 0 kl., jeg synes ikke man skal tvinge nogen til at bade sammen med pigerne eller omvendt.

Håber I finder en god løsning

Jo, det var da også en mulighed... tak..det vil jeg spørge læreren om...der er jo to baderum, så kan egentlig ikke forstå de ikke bare deler dem op.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.