Så er det i morgen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

248 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. juni 2008

Astrid P

At jeg skal til engelsk eksamen og jeg er SLET ikke klar endnu8(. Nå, men mon ikke det går alt sammen... Jeg ved i hvert tilfælde at ingen er dumpet i den skriftlige, så det giver da en vis ro!

Så tøser, nu må I meget gerne krydse fingre for mig. For præcis et år siden da jeg gik til 3 eksamener som højgravid gav I den virkelig gas med de krydsede fingre, og jeg kom derfra med tre 10-taller. Så højt er mit ambitionsniveau nu nok ikke denne gang, men mindre kan skam også gøre det. Dengang havde jeg jo al tid i verden til at læse og forberede mig, og nu er jeg fuldtidsmor ved siden af studiet...

Men i morgen sådan omkring kl 14.45 skulle jeg meget gerne kunne kalde mig engelsklærer og så ellers desuden råbe: SOMMERFERIE I 9 UGER, HURRAAAAAAAA........

Kys fra en temmelig fortravlet og halvstresset Astrid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2008

birgittemarie

Jamen, der er du jo (L) Så forstår jeg bedre, at vi ikke har set noget til dig de sidste dage!
Jeg skal nok krydse alle fingre kl. 14.45 i morgen og du klarer det helt sikkert godt! Bare slap af og lade være med at tænke, at du ikke er klar. Du er så klar, som du kan være med det liv, du har lige nu og det er garanteret godt nok!

Knus fra Birgitte

Anmeld

17. juni 2008

Lene76

Hej Astrid....

Pøj pøj og massere af krydset finder og tær herfra....

Knus fra Lene(H)

Anmeld

17. juni 2008

ivfmarie

Uhhh Astrid - jeg hepper på dig fra det mørke nord!

Og så regner jeg med at læse en besked herinde, senest kl 15 skrevet af fru Skolelærer med Sommerferie Astrid :D:D

PØJPØJPØJPØJPØJPØJPØJPØJPØJPØJPØJPØJPØJPØJPØJPØJPØJPØJ
og
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Jeg ved du vinder

(H) Marie

Og så skal du ovenikøbet til Stevie koncert!! Nice...

Anmeld

17. juni 2008

Loggidut

jeg glæder mig til at du fortæller du slap igennem, for det gør du da! pøj pøj med det!

Anmeld

17. juni 2008

Mary

Pøj pøj med eksamen! Har selv valgt at udskyde min eksamen pga pædagogstrejken. Skulle også have været oppe idag ;) Skal nok krydse fingre!

Anmeld

17. juni 2008

Marco2

Break a leg, Astrid.

Glæder mig til at høre at du nu må svinge pegestokken i engelsklokalerne.

AG

Anmeld

17. juni 2008

Nadi

GOOD LUCK!!!

I know you can do it :D

Just remember that your best is good enough...

Ja så fik I lige lidt engelsk her på siden ;)

-Nadia

Anmeld

17. juni 2008

Rasmine

Åha, eksamensstress... +o(

Det klarer du sgu i stiv arm.
Good luck, my friend.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.