Mathildesmor skriver:
Hold da op, jeg synes godt nok tiden går stærkt - synes ik det er længe siden du kun var i starten af 20'erne
Det er da bare rigtig rart for dig, at maven ikke er blevet alt for tung endnu. Frederikke blev i torsdags skønnet at veje 2600 g. og det kan virkelig godt mærkes - det er underligt, for i min første graviditet synes jeg overhovedet ikke den var tung på noget tidspunkt.
Ha ha, jajeg kunne sagtens spørge hende - og det værste af det hele er, at hun med garanti vil sige ja, og springe op i den med det samme! hehe, så jeg må nok hellere væbne mig med tålmodighed, og vente på at lillesøster melder sin ankomst istedet
Hi hi ja det kan godt være du skulle vente til Frederikke melder sin ankomst så
. Den sku jo nødig brase sammen inden den overhovedet er taget i brug til dens egentlige formål
.
Udover rigtig mange plukveer føler jeg mig faktisk ikke ret besværet af graviditeten. Det er da sindssygt irriterende at jeg ikke kan lave en klap før smerterne kommer, men de går jo væk når jeg slapper af, og så er det jo til at overskue.
Min jordemoder sagde til mig sidst jeg var til kontrol, at kunne jeg bare gå til uge 34 så var det rigeligt fint. Der er en måned til! Oh my god det kommer tæt på nu. Men hold da op hvor vi glæder os!
Anmeld