smillaluna skriver:
Kan godt forstå du er ved at være utålmodig. Jeg synes tiden går SÅ langsomt, og det har den egentlig gjort siden uge 20 (er 29+3 i dag).
He he kan lige se dig trille rundt med barnevognen.... Du kan da spørge Mathilde om ik lige hun vil agere baby for en kort bemærkning
.
Ja drengene er ved at være godt store nu. Men synes egentlig ikke det føles så tungt endnu. Synes faktisk det er ret utroligt at der allerede er 2600 g baby derinde. Det føles ikke sådan.
Hold da op, jeg synes godt nok tiden går stærkt - synes ik det er længe siden du kun var i starten af 20'erne
Det er da bare rigtig rart for dig, at maven ikke er blevet alt for tung endnu. Frederikke blev i torsdags skønnet at veje 2600 g. og det kan virkelig godt mærkes - det er underligt, for i min første graviditet synes jeg overhovedet ikke den var tung på noget tidspunkt.
Ha ha, jajeg kunne sagtens spørge hende - og det værste af det hele er, at hun med garanti vil sige ja, og springe op i den med det samme! hehe, så jeg må nok hellere væbne mig med tålmodighed, og vente på at lillesøster melder sin ankomst istedet
Anmeld