Klar til i morgen, Loggi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. juni 2008

ivfmarie

Du har ikke været så meget på idag - er Tiff stadig det nuttede englebarn, eller er hun blevet Djævlens værk igen?

Marie - glæder mig til kaffe og irl sladder i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2008

Nadi

Det lyder satme hyggeligt! Jeg tager en dag til nr. sundby, så kan manden besøge en af sine fætre og så kan jeg møde jer igen ;) :D
Hvis I da har lyst ;) :$

-nadia

Anmeld

16. juni 2008

ivfmarie

Ja sgu!!

Du siger bare til! Lige i morgen foregår det dog i Try (Dronninglund) da jeg er handicapper og ikke kan komme nogen steder...

Anmeld

16. juni 2008

Nadi

Det må vi lige få arrangert så :D

Er det den anden fod eller er jeg gået glip af noget?? Ja jeg bliver nødt til at spørge :$ ;)

Anmeld

16. juni 2008

ivfmarie

Nadi skriver:

Det må vi lige få arrangert så :D

Er det den anden fod eller er jeg gået glip af noget?? Ja jeg bliver nødt til at spørge :$ ;)

Ja nemli!
Den blev fikset i torsdags, så alt foregår liggende herhjemme.. egentlig vældig hyggeligt. Meeen lidt hårdt for manden der så står med madlavning, to børn, en hundehvalp og sit arbejde...

Anmeld

16. juni 2008

Nadi

Men lidt skader jo ikke... Han skal også opleve hvordan det er at være os engang imellem ;)

Hvor henne af i Dronninglund bor I egentig? Min onkel og hans kone har boet deroppe i nogle år, men er nu flyttet til vejle.

Anmeld

16. juni 2008

ivfmarie

Nadi skriver:

Hvor henne af i Dronninglund bor I egentig? Min onkel og hans kone har boet deroppe i nogle år, men er nu flyttet til vejle.

Det er faktisk lige midt mellem Hjallerup og Dronninglund - ude midt i den skønne natur... :D

Ej - nu vil jeg putte. Godnat godnat! :D

Anmeld

16. juni 2008

Nadi

Ja okay, min onkel boede på Bollegade... Sov godt! Kan ikke lige ta mig sammen, nyder bare at være mig selv og skal kun op imorgen for at gøre Oliver klar til dp'en og så sakl jeg mødes med en veninde i byen kl 11.

Anmeld

17. juni 2008

Loggidut

ja jeg er ready....omkring middag som jeg skrev, og nej Tif er stadig gudeskøn, og bare så nyt et barn!

nej jeg havde jo gang i en enorm rengøring i går, og når man først er kommet i sving...:$ ja så jagter man jo rundt efter nullermændene resten af dagen!

og Nadi, start dytten og kom...lol....så kan det være du bliver klogere når du møder to kaffe-sladder-tanter på slap line!

Aj pjat og fis, jeg kommer IVF lige omkring middag...og den her gang håber jeg på at kunne finde dig uden prob!

Anmeld

17. juni 2008

ivfmarie

uh nej, loggi... har du gjort rent!? Så får du kulturchok og vejrtrækningsbesvær når du kommer her 8(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.