Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Line&Liam skriver: SÅÅÅÅÅÅÅÅ flot! Og uden et eneste krigsmærke
SÅÅÅÅÅÅÅÅ flot!
Og uden et eneste krigsmærke
tror ikke jeg undgår, huden strammer meget nu... men lad os nu se tiden an...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
noname skriver: tror ikke jeg undgår, huden strammer meget nu... men lad os nu se tiden an...
Min strammede ikke, huden altså, pludselig kunne jeg se hvorfor, den havde bare givet sig
Line&Liam skriver: Min strammede ikke, huden altså, pludselig kunne jeg se hvorfor, den havde bare givet sig
der er jo stadig lang vej igen...
Du fik da ikke mange "krigs skader"
noname skriver: Tarrkk søtte... Nå nu er du snart i mål... spændende.... skal vi snart begynde at sende ve-støv til dig???
Tarrkk søtte...
Nå nu er du snart i mål... spændende.... skal vi snart begynde at sende ve-støv til dig???
Ja det er bare super spændende .. Min jordmorder sagde det kunne ske anytime hvis det er slimproppen som er gået.. uhh uhh! .. Men venter gerne lidt endnu med vestøv.. Vil gerne gå til uge 38 først .. Men tak for tanken!
Knus
Risen skriver: Ja det er bare super spændende .. Min jordmorder sagde det kunne ske anytime hvis det er slimproppen som er gået.. uhh uhh! .. Men venter gerne lidt endnu med vestøv.. Vil gerne gå til uge 38 først .. Men tak for tanken! Knus
Du siger bare til, så sender jeg en storm til dig
noname skriver: der er jo stadig lang vej igen... Du fik da ikke mange "krigs skader"
Jo en hel del, De var ikke store, men der var mange, men tror det er saddeltaskerne der er hårdest ramt haha
Line&Liam skriver: Jo en hel del, De var ikke store, men der var mange, men tror det er saddeltaskerne der er hårdest ramt haha
ha ha ha.... der har jeg i forvejen... men der er ikke kommet flere til...
FIN MAVSE
lululupo skriver: FIN MAVSE
Tarrrk søde...
Smækker lækker!!!
Håber da ikke at du joiner strækmærke-klubben, ligesom jeg selv har gjort. *fnis*
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128