Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nyt mavebillede fra idag hvor jeg er 31+5
Gad vide hvornår de 1. stræk mærker melder sig????? hold op jeg synes huden strammer...
Knus fra NoName - nu uden navle
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvor ser den bare SÅ fin ud søde
Kruse90 skriver: hvor ser den bare SÅ fin ud søde
tak søde...
FLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT mave:0)
Da jeg ventede min datter fik jeg først strækmærker under selve fødslen. Men så skal jeg - desværre - også love for at de VÆLTEDE frem:0)
Valle81 skriver: FLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT mave:0) Da jeg ventede min datter fik jeg først strækmærker under selve fødslen. Men så skal jeg - desværre - også love for at de VÆLTEDE frem:0)
Takker
Ej strækmærker under fødslen??? har jeg aldrig hørt om før... ævs så troede man lige man gik fri...
noname skriver: Takker Ej strækmærker under fødslen??? har jeg aldrig hørt om før... ævs så troede man lige man gik fri...
Jeps under fødslen, og under presseveerne især:0) Men det er jo slet ikke sikkert du får et eneste:0) Det krydser vi da lilge fingre for:0)
! Så fin mavse !
Valle81 skriver: Jeps under fødslen, og under presseveerne især:0) Men det er jo slet ikke sikkert du får et eneste:0) Det krydser vi da lilge fingre for:0)
tak, håber jeg går fri, men gør jeg ikke er det jo bare trist...
Risen skriver: ! Så fin mavse !
Tarrkk søtte...
Nå nu er du snart i mål... spændende.... skal vi snart begynde at sende ve-støv til dig???
SÅÅÅÅÅÅÅÅ flot!
Og uden et eneste krigsmærke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128