Hvad ville i betale???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
381 visninger
9 svar
0 synes godt om
31. maj 2010

9510

Hey Tøser

Jeg overvejer at sælge alt mit babytøj/dreng (5 sækker) fra str 50-74, men er meget i tvivl om hvad jeg skal tage for det hele samlet,+ der er bumbostol, skråstol, badekar+badestol, babydyner+sengetøj

Vil helst sælge samlet, noget af tøjet er nyt andet brugt, men der er alt hvad man skal bruge til baby..

Hvad ville i give???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

Nadi

Det kommer meget an på kvalitet og nypris...

Selv går jeg ikke op i mærker, så for mig er det ikke vigtigt hvad der står i nakken, bare tøjet er pænt og velholdt.

Jeg går faktisk selv lidt med samme tanke, og har lidt en ide om at bluser og bukser skal sælges for 30-50kr, body 10-20 kr, strømper 5 kr og overtøj 50-100kr. Hvis det er samlet kunne man jo give lidt mængderabat.

Håber det var lidt en hjælp??

-Nadia

Anmeld

31. maj 2010

9510

Nadi skriver:

Det kommer meget an på kvalitet og nypris...

Selv går jeg ikke op i mærker, så for mig er det ikke vigtigt hvad der står i nakken, bare tøjet er pænt og velholdt.

Jeg går faktisk selv lidt med samme tanke, og har lidt en ide om at bluser og bukser skal sælges for 30-50kr, body 10-20 kr, strømper 5 kr og overtøj 50-100kr. Hvis det er samlet kunne man jo give lidt mængderabat.

Håber det var lidt en hjælp??

-Nadia

Jeg går heller ikke op i mærketøj, selvf er der lidt i mellem,,,

Jeg tror også jeg vil ligge det i det prisleje

Tak for svar

Anmeld

31. maj 2010

Nadi

mynord skriver:

Jeg går heller ikke op i mærketøj, selvf er der lidt i mellem,,,

Jeg tror også jeg vil ligge det i det prisleje

Tak for svar

Velbekom

Håber du får det solgt!

Anmeld

31. maj 2010

Lillefe

Ville du sælge det hele samlet ? kunne da muligvis godt være interesseret i noget..

Anmeld

31. maj 2010

9510

Perl skriver:

Ville du sælge det hele samlet ? kunne da muligvis godt være interesseret i noget..

Nej ikke nødvendig vis,,

Anmeld

31. maj 2010

Patrick07

jeg har lige købt en masse tøj af min veninde og det skulle jeg give 1.100,- for af hende mig og min kæreste regnede ud af det ville blive 6,5kr pr del hvilket vi egentlig syntes var meget fair.

Anmeld

31. maj 2010

9510

Patrick07 skriver:

jeg har lige købt en masse tøj af min veninde og det skulle jeg give 1.100,- for af hende mig og min kæreste regnede ud af det ville blive 6,5kr pr del hvilket vi egentlig syntes var meget fair.

Ja det  da en god pris:-)

Anmeld

31. maj 2010

Patrick07

Patrick07 skriver:

Ja det syntes vi også hehe og hun var også tilfreds så det var jo bare super.. oven i alt det var der også 5 sutte flasker senge tøj og sengrand... og hendes søn er 8 månder gammel og tøjet er kun brugt til at ham.. så vi er også sikkret at det ikke er slidt m.m.  så det var super lækkert...

Anmeld

31. maj 2010

9510

Patrick07 skriver:

Ja det syntes vi også hehe og hun var også tilfreds så det var jo bare super.. oven i alt det var der også 5 sutte flasker senge tøj og sengrand... og hendes søn er 8 månder gammel og tøjet er kun brugt til at ham.. så vi er også sikkret at det ikke er slidt m.m.  så det var super lækkert...

Ja det er da bare lækkert så..

Jeg har også alt hvad jeg har brugt til bassen til salg nu, det fylder meget når det bare står

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.