mullesmith2 skriver:
Jeg er bare så meget i tvivl om hvilken barnevogn, kombivogn, klapvogn jeg skal vælge til mine twins. Jeg tænker også at jeg ikke gider rende rundt med sådan en stor klosset tvillingebarnevogn, så næsten hellere en kombivogn, men hvor længe kan de sove i kombivognen der skal de vel ligge i lift for at sove i?? Hvor lang tid sover baby i lift? Jeg tænkte også om den er træls at køre med eller træls at pakke sammen og sådan. Jeg har også tænkt over at de engang skal have hver deres barnevogn når de engang kommer til at vække hinanden for meget. Jeg er helt i vildrede med alle de her barnevognstanker... Nogen tvillingemødre der kan hjælpe mig lidt ? 
Føler mig godt nok slet ikke rustet til opgaven så uerfaren jeg er, det er jo både mit første og andet barn jeg skal have på engang, har ikke haft en at øve på...
Jeg har tvillinger på 3 år nu og jeg er modsat alle andre kan jeg se forelsket i min barnevogn. eller rettere sagt var, den er solgt videre nu!!
Men den erfaring vi gjorde os var at for vores vedkommende er en kombivogn ikke meget smallere end en barnevogn erog for os virkede det vare som om at børnene ville ligge bedre i en barnevogn med fast bund end i enn kombivogn med lifte. Men det er jo blot vores mening. da pigerne blev så store de skulle over i en klapvogn købte vi den traditionelle emmaljunga klapvogn som bare er så lækker. MEN for os er den bare for bred når man er ude og handle
så den blev solgt og vi købte en peg perego twin!!! DET er den mest fantastiske vogn man kan få med rat på og sæder i forlængelse af hinanden samt mulighed for at vede hvert sæde så det passer. og så kan de ligges ret meget ned!! men blot vores erfaringer.
God jagt!! 
Anmeld