Få tegnet dit barn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1. juni 2010

LIZO

hvor er de super flotte..  tror det er din søster der har tegnet det jeg har af liam.. ville så gerne ha en med zoey..  så vil da klart overveje at bestille hos dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

L.J.L

LIZO skriver:

hvor er de super flotte..  tror det er din søster der har tegnet det jeg har af liam.. ville så gerne ha en med zoey..  så vil da klart overveje at bestille hos dig

Tak Camilla

Der er ingen af mine søstre der tegner, så det tror jeg ikke

Men vil da meget gerne tegne jeres smukke Zoey, så du siger bare til!

Anmeld

2. juni 2010

AnnePedersen

kan ikke lige finde din mail, så kan du lige sende den igen- for jeg vil da helt sikkert hyre dig. det er bare så flot lavet. elsker det abstrakte. er billedkunstlærer selv men mennesker er det jeg ahr sværest ved.

er det ligemeget hvor i landet man bor for at få et flot billede

Anmeld

2. juni 2010

L.J.L

AnnePedersen skriver:

kan ikke lige finde din mail, så kan du lige sende den igen- for jeg vil da helt sikkert hyre dig. det er bare så flot lavet. elsker det abstrakte. er billedkunstlærer selv men mennesker er det jeg ahr sværest ved.

er det ligemeget hvor i landet man bor for at få et flot billede

Jo da, kontakt@liselarsen.dk

Ja malerier og tegninger kan jeg sagtens sende med posten, så det er intet problem

Anmeld

2. juni 2010

<3

Flot Lise, de er supersøde! det ville jeg gerne have af min lille dreng Men pengene er lige for små i øjeblikket men vil klart kontakte dig når vi har nogle ekstra penge

Håber du får en masse bestillinger!

Anmeld

2. juni 2010

L.J.L

Kirle skriver:

Flot Lise, de er supersøde! det ville jeg gerne have af min lille dreng Men pengene er lige for små i øjeblikket men vil klart kontakte dig når vi har nogle ekstra penge

Håber du får en masse bestillinger!

Tusind tak Kirsten

Det ville være mig en fornøjelse at tegne jeres søde Tjalfe!!

Anmeld

11. juni 2010

L.J.L

op op op

Anmeld

25. juni 2010

L.J.L

25. juni 2010

line melias mor

hvor er du bare dygtig. vil helt sikkert bestille af dig når vi når vinter og juletiden ligger for døren hvis du stadig er aktiv. ville være genialt at give i julegave

Anmeld

25. juni 2010

L.J.L

line melias mor skriver:

hvor er du bare dygtig. vil helt sikkert bestille af dig når vi når vinter og juletiden ligger for døren hvis du stadig er aktiv. ville være genialt at give i julegave

TAK Ja, jeg laver mange billeder især til juletid, så du skal være velkommen Men bestil i god tid når vi nærmer os!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.