Hundehvalp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.695 visninger
17 svar
0 synes godt om
31. maj 2010

Mist

Jeg har en 11 uger gammel hundehvalp. Han.. Han hedder Lucky.. Vi fik ham for 3 uger siden, men må desværre sige farvel til ham, da vores lille datter Malou på 5 ½ måned ikke kan tåle hund..  

Er der nogle som vil give Lucky et nyt hjem, og kærlighed så sig endelig til. 

Pris 1800 kr

inkl. legetøj, seng, snor, hundeposer, godbider mm. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

Berg

Øv hvor ærgeligt

Hvad er Lucky for en. (Race, størrelse, sind osv.)

Vi mistede vores gamle han-hund for nogle måneder siden, ved ikke helt om vi er klar til at få en ny fordi jeg skal starte på arbejde efter barsel i morgen. Det bliver måske lidt for hårdt??? Men jeg vil lige vende idèen med min mand.

Anmeld

31. maj 2010

mukka88

norby skriver:

Jeg har en 11 uger gammel hundehvalp. Han.. Han hedder Lucky.. Vi fik ham for 3 uger siden, men må desværre sige farvel til ham, da vores lille datter Malou på 5 ½ måned ikke kan tåle hund..  

Pris 1800 kr

Kunne du evt. ligge nogle billeder ind ?

Anmeld

31. maj 2010

Mist

norby skriver:

Pris 1800 kr

Ups, klikkede på den forkerte.. Flot.. 

Her kommer billederne. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. maj 2010

Mist

mukka88 skriver:

Kunne du evt. ligge nogle billeder ind ?

De er kommet nu

Anmeld

31. maj 2010

mukka88

nååååå.. den er søøød meeen har to hunde i forvejen.. såååå.. det går vidst ikke.. håber i finder et rigtig godt hjem! 

Anmeld

31. maj 2010

KarinaIda

hvor er den sød... men desværre vi fik selv en hvalp for 4½ uge siden.. håber i finder et godt hjem till den....

Anmeld

31. maj 2010

Berg

Ser lige at du bor på sjælland. Det er lige langt nok, selvom Lucky da godt nok ser fantastisk sød ud.

Håber I finder et rigtig godt hjem til ham.

Anmeld

31. maj 2010

Pia.

Berg skriver:

Ser lige at du bor på sjælland. Det er lige langt nok, selvom Lucky da godt nok ser fantastisk sød ud.

Håber I finder et rigtig godt hjem til ham.

Hvis du er den rette ejer - kunne det tænkes man kunne lave afslag i prisen så turen over måske ikke koster dig noget... Bare et forslag til jer begge to, hvis hunden skulle være noget for dig/jer.

Knus Pia.

Anmeld

31. maj 2010

Pia.

Ups, klikkede på den forkerte.. Flot.. 

Her kommer billederne. 

Han er virkelig skøn... Er han en labrador blanding ?

Hvor er det trist for jer at I allerede skal af med ham.. Har du kontaktet hvalpe-hjemmet (avler) hvor han kommer fra, måske de havde en ekstra køber til en af hvalpene - tit ønsker avler selv at finde gode hjem til deres hvalpe...

Jeg tog selv en tæve til mig i går, så jeg har 3 hunde nu, så må vist hellere hoppe fra, selvom han ser rigtig fin ud...

Knus Pia og held og lykke med at finde ham et godt hjem...

Prøv evt. dyrenettet.dk eller Gipote.dk - det er seriøse dyre sider med handel af dyr..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.