Så er vi kommet hjem igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. juni 2008

Joan ( Smallie )

fra sygehuset og niels er næsten helt frisk igen
Han skal have maske 3 gange om dagen i en uge så skal vist lige have lært hans dp mor at give ham.

Men har snakket med hende og det mener hun godt hun kan. Så regner med han skal afsted det halve af onsdag og så kan jeg køre ud og vise hvordan han skal have masken.

Det er lidt tærls for han startet i den her dp i mandags, fordi den gamle dp ikke kunne holde til det i ryggen, og så sker det her og han er jo slet ikke kørt ordenlig ind i den nye dp. Men hun er SÅ sød og nem at snakke med så det skal nok gå.

Jeg har heldigvis fået fri resten af ugen så hvis der bliver noget er jeg hjemme til at hente ham med det sammen.

Nå bare lige en lang opdate herfra

(H) Joan som er glad for at være hjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2008

Rasmine

Nåe...
Det var godt I kom hjem igen.
Dejligt du kunne få fri...
:)

Anmeld

16. juni 2008

Nadi

Det lyder rigtig godt det hele. Dejligt at der er noget positivt efter en tur på sygehuset! Og han er nok snart fit for fight igen :D Rigtig god bedring til ham ihvertfald og så håber jeg ikke der går længe inden han er kørt godt ind i hos dp'en. -Nadia

Anmeld

16. juni 2008

ivfmarie

Åh det var da dejligt - både at han er frisk, og at du kunne få fri til at komme ovenpå efter sådan en tur...
Selvfølgelig kommer det til at gå fint med den nye dp-er :D

Se nu efter at få slappet af nu - du skal jo passe godt på dig selv ;)

Anmeld

16. juni 2008

Loggidut

Joan ( Smallie ) skriver:

fra sygehuset og niels er næsten helt frisk igen
Han skal have maske 3 gange om dagen i en uge så skal vist lige have lært hans dp mor at give ham.

Men har snakket med hende og det mener hun godt hun kan. Så regner med han skal afsted det halve af onsdag og så kan jeg køre ud og vise hvordan han skal have masken.

Det er lidt tærls for han startet i den her dp i mandags, fordi den gamle dp ikke kunne holde til det i ryggen, og så sker det her og han er jo slet ikke kørt ordenlig ind i den nye dp. Men hun er SÅ sød og nem at snakke med så det skal nok gå.

Jeg har heldigvis fået fri resten af ugen så hvis der bliver noget er jeg hjemme til at hente ham med det sammen.

Nå bare lige en lang opdate herfra

(H) Joan som er glad for at være hjemme

vupti, ved din dpér at hun kan få løn som fyldte han for to børn?

det fik min ihvertfald til kasper, da han skulle have maske...

og dejligt i er hjemme

Anmeld

16. juni 2008

Kaufie

[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Joan ( Smallie ) skriver:[/småt][/f] fra sygehuset og niels er næsten helt frisk igen Han skal have maske 3 gange om dagen i en uge så skal vist lige have lært hans dp mor at give ham. Men har snakket med hende og det mener hun godt hun kan. Så regner med han skal afsted det halve af onsdag og så kan jeg køre ud og vise hvordan han skal have masken. Det er lidt tærls for han startet i den her dp i mandags, fordi den gamle dp ikke kunne holde til det i ryggen, og så sker det her og han er jo slet ikke kørt ordenlig ind i den nye dp. Men hun er SÅ sød og nem at snakke med så det skal nok gå. Jeg har heldigvis fået fri resten af ugen så hvis der bliver noget er jeg hjemme til at hente ham med det sammen. Nå bare lige en lang opdate herfra (H) Joan som er glad for at være hjemme[/citat] vupti, ved din dpér at hun kan få løn som fyldte han for to børn? det fik min ihvertfald til kasper, da han skulle have maske... og dejligt i er hjemme [/citat] Ej, er det rigtigt?? Min dp skal give William maske i 2 uger endnu - eller er der tale om en anden form for maske??? Synes da ikke det er så stor en belastning for dp'en at det ligefrem skulle koste ekstra i lønningsposen?? William får alm astma-medicin - men i den der nes spacer, hvor man sprayer medicinen ind og barnet så skal have en maske for næse og mund og trække vejret 10 gange - det kaldte min læge for maske - men er det "bare" det, der menes? Det bliver de hurtigt fortrolige med - specielt når de får lov at lege lidt med den selv - og ser mor og far bruge den (uden medicin).

Anmeld

16. juni 2008

Loggidut

altså, den kasper fik, hed en portaneb, sådan en man satte til strøm, og forstøvede medicinen op i ansigtet på ham, gennem en maske...

og jeg kan da huske vores Dpér var med på sygehuset og blive undervist, vel og mærket med fuld løn, og derefter gik kasper ind og tog en plads for to børn...eller mener hun fik løn for to, og det var nu heller ikke fordi hun skulle give ham det mere end 1 gang om dagen, og måske mere, hvis han havde en dårlig dag...

måske er reglerne blevet lavet om??? det ved jeg ikke, men sådan var det for 15 år siden!

Anmeld

16. juni 2008

Loggidut

hov og kasper havde jo kronisk astmatisk bronkitisk...som så gik væk da han blev to...lol...så det der kroniske...lol....det var til at grine af, men det kaldte de det

Anmeld

16. juni 2008

Kaufie

Ok - så forstår jeg bedre - det er jo noget mere kompliceret end Williams "maske", der tager ca ½ minut at give.

Anmeld

17. juni 2008

Lene76

[citat][f][småt]Mette Kaufmann skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Joan ( Smallie ) skriver:[/småt][/f] fra sygehuset og niels er næsten helt frisk igen Han skal have maske 3 gange om dagen i en uge så skal vist lige have lært hans dp mor at give ham. Men har snakket med hende og det mener hun godt hun kan. Så regner med han skal afsted det halve af onsdag og så kan jeg køre ud og vise hvordan han skal have masken. Det er lidt tærls for han startet i den her dp i mandags, fordi den gamle dp ikke kunne holde til det i ryggen, og så sker det her og han er jo slet ikke kørt ordenlig ind i den nye dp. Men hun er SÅ sød og nem at snakke med så det skal nok gå. Jeg har heldigvis fået fri resten af ugen så hvis der bliver noget er jeg hjemme til at hente ham med det sammen. Nå bare lige en lang opdate herfra (H) Joan som er glad for at være hjemme[/citat] vupti, ved din dpér at hun kan få løn som fyldte han for to børn? det fik min ihvertfald til kasper, da han skulle have maske... og dejligt i er hjemme [/citat] Ej, er det rigtigt?? Min dp skal give William maske i 2 uger endnu - eller er der tale om en anden form for maske??? Synes da ikke det er så stor en belastning for dp'en at det ligefrem skulle koste ekstra i lønningsposen?? William får alm astma-medicin - men i den der nes spacer, hvor man sprayer medicinen ind og barnet så skal have en maske for næse og mund og trække vejret 10 gange - det kaldte min læge for maske - men er det "bare" det, der menes? Det bliver de hurtigt fortrolige med - specielt når de får lov at lege lidt med den selv - og ser mor og far bruge den (uden medicin). [/citat] I århus får vi ik for et ekstra barn men et lille tillæg for at gi masken til de børn som har det beshov, tror ik det er fordi det tager noget frade andre børn tror mere det har noget med et ansvar at gøre at vi får det tillæg....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.