Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er også med på katvig/småfolk i baby eller junior alt afhængig af prisen :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kunne også være int i voksen str og junior størrelser... Skal bare lige høre priserne :-)
Knus Kathrina
Jeg kunne sagtens være interesseret i noget katvig/småfolk junior... afhængig af prisen
Og evt. et i voksenstr...
Jeg kunne da også være interesset i noget junior sengetøj.... 1 junior grøn og 1 baby sengetøj lilla...
men det kommer an på prisen....
Hejsa jeg tjekke lige flere priser i morgen og så hører i fra mig...
Så for at vi får nogle gode tilbud...
Majbritt
jeg kunne også godt være interesseret i 4 voksen sæt samt et baby sæt.
twinboys skriver: Hejsa jeg tjekke lige flere priser i morgen og så hører i fra mig... Så for at vi får nogle gode tilbud... Majbritt
Nu bliver jeg lige lidt nysgerrig
Hvordan kan du skaffe det billigere?
Laulund87 skriver: Nu bliver jeg lige lidt nysgerrig Hvordan kan du skaffe det billigere?
Prøv at læs mit indlæg...
Jo flere vi bestiller måske større rabatter...
Kan jo ikke love noget, men man kan da altid prøve ikke???
twinboys skriver: Prøv at læs mit indlæg... Jo flere vi bestiller måske større rabatter... Kan jo ikke love noget, men man kan da altid prøve ikke??? Majbritt
Ja ja okay..har bare set at du tit har haft noget til salg billigt..men jeg skal da nok lade være med at spørge hvis det generer dig.
Laulund87 skriver: Ja ja okay..har bare set at du tit har haft noget til salg billigt..men jeg skal da nok lade være med at spørge hvis det generer dig.
Nej spørg endelig bare... Men jeg startede bare med at skrive om der var interesse for det og så ville jeg se hvad vi kunne få af gode rabatter... Det er jo slet ikke sikkert at vi kan...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128