Passer det på jer? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2010

Stine85

Jeg vågnded en tidlig morgen ved at vandet gik... Så det passer ikke på mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Risen skriver:

Jeg synes tit og ofte at man hører om at kvinder lige inden de fødte var i hopla med rengøring , indkøb osv.. Altså total overskudsagtigt.. ¨

Var i det inden i fødte? .. Sådan helt klar og friske i hovedet ?  

Jeps! Jeg lavede de samme ting, som hele vejen igennem graviditeten

Havde ikke et eneste tegn på, at jeg snart gik i fødsel (gik 2 dage over tid).

Anmeld

30. maj 2010

Risen

Det er godt nok forskelligt så .. Meen det passer da på rimelig mange af jer, at man får det der overskudsenergi ! Håber jeg også jeg får.. her kunne godt trænge til en rengøringstur !

Anmeld

31. maj 2010

Ansemusen

Risen skriver:

Jeg synes tit og ofte at man hører om at kvinder lige inden de fødte var i hopla med rengøring , indkøb osv.. Altså total overskudsagtigt.. ¨

Jeg var bare super træt! Men gik da lidt amok med rengøring og oprydning nogle dage inden igangsættelsen. Men frisk? NEJ!!

Anmeld

31. maj 2010

Mira0911

Vågnede tidlig en morgen hvor veerne begyndte og fortsatte 4½ døgn frem... Så det passer ikke her..

Anmeld

31. maj 2010

9510

1. gang var jeg i gang hele dagen med at ordne have, holdt grill fest for hele familien, da de kørte kl 22 ville jeg lige tage et bad og så startede veerne og hun så dagens lys kl 7.32 på termins datoen

2. gang var jeg i gang med hovedrengøring og veerne startede midt i gulvvasken kl ca 15.30 og han er født 00.43

Så mine er født lige efter at have været i fuld gang med at ordne en masse

Anmeld

31. maj 2010

june1987

jeg er blevet sat igang begge gange så jeg var mentalt klar og vidste hvornår de kom

Anmeld

31. maj 2010

<3

Risen skriver:

Nej med mig var det mere at da jeg nåede min mentale huskeliste så gik der ikke mere end et par timer så gik vandet... Om det hænger sammen skal jeg ikke gøre mig klog på men jeg tror det

Anmeld

31. maj 2010

klmf

Det passer på mig.... Oliver kom dagen efer termin. Jeg hjalp til med at slagte kalv og lavede også ballade med kæresten om aftenen - og jeg havde i hvert fald ingen fornemmelse af at vandet ville gå om natten!

Det eneste var, at jeg var i usædvanlig gnavent humør om aftenen uden nogen grund.... Måske kroppen alligevel prøvede at fortælle mig noget?

Anmeld

4. juni 2010

Mette-Marie

Det passer slet ikke på mig. De sidste 2 dagen inden jeg fødte, blev jeg overmandet af en frygtelig træthed i hele kroppen. Cyklede dog alligevel en lille tur på 14 km, 12 timer før veerne startede

kh

Mette og Frederik 1 uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.