Passer det på jer? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.762 visninger
20 svar
0 synes godt om
30. maj 2010

Risen

Jeg synes tit og ofte at man hører om at kvinder lige inden de fødte var i hopla med rengøring , indkøb osv.. Altså total overskudsagtigt.. ¨

Var i det inden i fødte? .. Sådan helt klar og friske i hovedet ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

Mette.

Risen skriver:

Jeg synes tit og ofte at man hører om at kvinder lige inden de fødte var i hopla med rengøring , indkøb osv.. Altså total overskudsagtigt.. ¨

Jeg havde en super nem graviditet hele vejen igennem - men fuld søvn til dagen jeg fødte og masser af overskud.

Den dag mit vand gik om aftenen var vi på en 7 km lang cykeltur, hvor vandet gik lige før vi var hjemme - Jeg fødte kort efter en skøn lille pige! - Så ja, her passer det meget godt. 

Anmeld

30. maj 2010

mariamiss6

JA!

Jeg havde haft mange forskellige terminer.... den 8. 10. 12. og til sidst 19. maj. Den 8. Maj var det farfars fødselsdag, og den 12. er det min egen....

Jeg led voldsomt af både plukkeveer, og bækkenløsning under HELE graviditeten, og jeg var derfor sygemeldt, allerede fra Januar måned... Jeg var fast besluttet på at baby ikke skulle fødes på nogle af de mærkedage der i forvejen var... Og jeg kunne alligevel stort set ikke røre mig ud af flækken, så jeg var glad, da vi gik forbi farfarens fødselsdag den 8. Maj, uden flere plukkeveer end sædvanligvis.
Så kom vi til min egen, og det var en søndag... Jeg besluttede Fredag at gøre hovedrengøring. Så alt blev vasket og ordnet både oppe og nede og foran og bagved.... Det var den 11. Maj
Dagen efter gjorde jeg det igen det var så den 12. Maj
Og søndag den 13. Maj, hvor mine fødselsdagsgæster skulle komme gjorde jeg selvfølgelig også rent, og rykkede rundt og gjorde plads, og lavede kager og kaffe og hvad der ellers hører sig til.... Og da gæsterne gik, gjorde jeg rent igen og ryddede op til det hele lignede sig selv igen....

Den 13. hvor jeg holdt fødselsdagen, og gjorde rent for 4. og sidste gang på 3 dage. skete der ikke noget. Jeg havde masser af plukkeveer, men det var jeg jo vant til.
Mandag den 14. fik jeg så veer ved spisetid ca. De var ikke slemme, men de var der.... Jeg fødte ham Onsdag morgen....

Anmeld

30. maj 2010

Anne85

Ja  Kristian blev født da jeg endelig kunne sætte mig ned og sige NU er alt klar - hytten var blevet gjort HOVED RENT, alt baby udstyr var klar, der var lavet mad til fryseren osv osv

Anmeld

30. maj 2010

mariamiss6

Ved nummer 2. Håbede jeg at hårdt arbejde ville sætte gang i fødslen, for jeg havde termin den 4. december, og jeg havde ikke i sinde at gå over tid, og komme tættere på juleaften, end jeg i forvejen synes det var....

Så da jeg fandt ud af at min far akut skulle flytte ind i lejligheden ved siden af os, gik jeg amok, med at gøre rent i den lejlighed han skulle flytte ind i... Drengene flyttede diverse møbler og satte dem hvor de skulle være, men jeg forbøf folk at røre noget som helst af det jeg havde bare den mindste chance for at ordne... Så jeg oksede rundt i en hel uge, til jeg var grædefærdig af smerter... igen havde jeg plukkeveer og bækkenløsning.... Men hele den uge skete der ikke en disse, og jeg bar sur, og træt, og møg ked af at have så ondt....

4 dage senere, præcis på terminen vågnede jeg op med temmeligt hårde veer, og jeg fødte vores yngste søn mindre end 5 timer senere...

Så om det sker fordi man snart skal føde, eller om det betyder at man føder lidt før end man ellers ville have gjort - det ved jeg ikke....

Men jeg ender sikkert med at gøre det hele om igen, hvis jeg igen en gang skulle gå hen og blive gravid

Anmeld

30. maj 2010

karina1980

nej overhovedet ikke, ikke engang tæt på d. første gang skulle vi flytte 1 dec. så var i fuld gang med at pakke, men tog så ud for at slappe af hos mor og så skulle vi se en eller anden sjov film, som jeg aldrig fandt sjov, selvom alle andre gjorde 6 timer senere fik jeg veer

2. gang gjorde jeg hellere ikke rent, jeg brugte tiden på at rende til tjek på OUH og shoppe 

Anmeld

30. maj 2010

Sisley

Ahhh jeg vil sige de sidste 14 dage inden fødslen blev nærmest holdt på sofaen, men de første 14 dage af min barsel fik jeg ordnet en masse gode ting, som man ellers aldrig får taget sig sammen til!

Anmeld

30. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Mine tre fødsler er alle startet, mens jeg lå i sengen. Første gang lige over midnat, anden gang om morgenen og tredje gang under en middagslur. Så bare tag en slapper og spar energien til fødslen.

Anmeld

30. maj 2010

Margorie

Jeg var helt frisk de sidste mange uger inden fødslen. Gik dagligt laaange ture, ordnede alt indkøb og rengøring alene og satte lejlighed i stand Til gengæld var jeg smadret en hel måned EFTER fødslen

Anmeld

30. maj 2010

Pige2009

Risen skriver:

Jaaaa Ikke bare lige inden fødslen, men faktisk under hele graviditeten, som forløb super godt uden gener og ubehageligheder.

K.h. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.