JA!
Jeg havde haft mange forskellige terminer.... den 8. 10. 12. og til sidst 19. maj. Den 8. Maj var det farfars fødselsdag, og den 12. er det min egen....
Jeg led voldsomt af både plukkeveer, og bækkenløsning under HELE graviditeten, og jeg var derfor sygemeldt, allerede fra Januar måned... Jeg var fast besluttet på at baby ikke skulle fødes på nogle af de mærkedage der i forvejen var... Og jeg kunne alligevel stort set ikke røre mig ud af flækken, så jeg var glad, da vi gik forbi farfarens fødselsdag den 8. Maj, uden flere plukkeveer end sædvanligvis.
Så kom vi til min egen, og det var en søndag... Jeg besluttede Fredag at gøre hovedrengøring. Så alt blev vasket og ordnet både oppe og nede og foran og bagved.... Det var den 11. Maj
Dagen efter gjorde jeg det igen det var så den 12. Maj
Og søndag den 13. Maj, hvor mine fødselsdagsgæster skulle komme gjorde jeg selvfølgelig også rent, og rykkede rundt og gjorde plads, og lavede kager og kaffe og hvad der ellers hører sig til.... Og da gæsterne gik, gjorde jeg rent igen og ryddede op til det hele lignede sig selv igen....
Den 13. hvor jeg holdt fødselsdagen, og gjorde rent for 4. og sidste gang på 3 dage. skete der ikke noget. Jeg havde masser af plukkeveer, men det var jeg jo vant til.
Mandag den 14. fik jeg så veer ved spisetid ca. De var ikke slemme, men de var der.... Jeg fødte ham Onsdag morgen....
Anmeld