samværs problemer... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2010

anna-jonas

vingummibamse skriver:

Jeg har det sidste lange stykke tid haft en masse bøvl med Noah´s far, hans kæreste og svigerfamilie..

Noah´s far kan ALDRIG selv snakke med mig.. jeg blir altid sat til at snakke med hans kæreste eller svigermor.. de er så her den sidste tid begyndt virkelig at svine mig til.. begyndt at finde på de mest mærkelige ting (som vitterligt ikke passer)

og ja i søndags kulminerede det så.. jeg var tvunget til at skulle kontakte politiet for at få Noah udleveret...

(jeg har af min gode vilje ladet Noah´s far have ham hver anden weekend, også selvom vores samværs aftale enlig kun hedder hver lørdag i 2 timer) fikså af vide af politi betjenten at jeg skulle stramme op og sige at nu måtte vi følge samværs aftalen..

hvilket jeg jo så sagde til Noah´s far da jeg endelig fik ham hjem i søndags..

men han kom ikke i dag... jeg er simpelthen så frustret for i søndags kastede han i hovedet på mig at han ville ha fulde forældre myndighed... (ved godt at det kun er til min fordel at han blir væk fra hans samværs aftale men hold kæft det gør ondt.. )

ville enlig ikke noget specielt med det her andet end lige at lufte lidt ud.. oppe på min øverste etage... og hvis der skulle være nogen med en god ide til hvordan jeg ellers kan takle det her så kom endelig med dem...

Nu er det vist blevet tid til at smide fløjlshandskerne. For sådan en behandling skal du ikke finde dig i, heller ikke på din søns vegne.

Du kan vælge at al kontakt fremover foregår pr. mail, eller via en tredje part. Husk at du INGEN forpligtelse har i.f.t at samarbejde med andre en faren. D.v.s du skal slet ikke tale med hans nye kæreste, mor eller for den sags skyld hans bankrådgiver.

Husk at skrive ned.............hvornår han ikke har holdt aftaler etc.

Prøv også at lave en beskrivelse af, hvordan din søn har det efter sådan en oplevelse med politi o.s.v

Hvor er det synd at nogle mennesker ender med at skade de små børn, som de burde passe på med deres liv, p.g.a egoisme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.