Jeg har det sidste lange stykke tid haft en masse bøvl med Noah´s far, hans kæreste og svigerfamilie..
Noah´s far kan ALDRIG selv snakke med mig.. jeg blir altid sat til at snakke med hans kæreste eller svigermor.. de er så her den sidste tid begyndt virkelig at svine mig til.. begyndt at finde på de mest mærkelige ting (som vitterligt ikke passer)
og ja i søndags kulminerede det så.. jeg var tvunget til at skulle kontakte politiet for at få Noah udleveret...
(jeg har af min gode vilje ladet Noah´s far have ham hver anden weekend, også selvom vores samværs aftale enlig kun hedder hver lørdag i 2 timer) fikså af vide af politi betjenten at jeg skulle stramme op og sige at nu måtte vi følge samværs aftalen..
hvilket jeg jo så sagde til Noah´s far da jeg endelig fik ham hjem i søndags..
men han kom ikke i dag...
jeg er simpelthen så frustret for i søndags kastede han i hovedet på mig at han ville ha fulde forældre myndighed... (ved godt at det kun er til min fordel at han blir væk fra hans samværs aftale men hold kæft det gør ondt..
)
ville enlig ikke noget specielt med det her andet end lige at lufte lidt ud.. oppe på min øverste etage... og hvis der skulle være nogen med en god ide til hvordan jeg ellers kan takle det her så kom endelig med dem... 
Anmeld