samværs problemer... :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.051 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. maj 2010

vingummibamse

Jeg har det sidste lange stykke tid haft en masse bøvl med Noah´s far, hans kæreste og svigerfamilie..

Noah´s far kan ALDRIG selv snakke med mig.. jeg blir altid sat til at snakke med hans kæreste eller svigermor.. de er så her den sidste tid begyndt virkelig at svine mig til.. begyndt at finde på de mest mærkelige ting (som vitterligt ikke passer)

og ja i søndags kulminerede det så.. jeg var tvunget til at skulle kontakte politiet for at få Noah udleveret...

(jeg har af min gode vilje ladet Noah´s far have ham hver anden weekend, også selvom vores samværs aftale enlig kun hedder hver lørdag i 2 timer) fikså af vide af politi betjenten at jeg skulle stramme op og sige at nu måtte vi følge samværs aftalen..

hvilket jeg jo så sagde til Noah´s far da jeg endelig fik ham hjem i søndags..

men han kom ikke i dag... jeg er simpelthen så frustret for i søndags kastede han i hovedet på mig at han ville ha fulde forældre myndighed... (ved godt at det kun er til min fordel at han blir væk fra hans samværs aftale men hold kæft det gør ondt.. )

ville enlig ikke noget specielt med det her andet end lige at lufte lidt ud.. oppe på min øverste etage... og hvis der skulle være nogen med en god ide til hvordan jeg ellers kan takle det her så kom endelig med dem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

Lone Jakobsen

puha det lyder som en hård omgang. hvor gammel er noah? jeg tænker at han må være meget påvirket af det hele.

Anmeld

29. maj 2010

vingummibamse

nutche skriver:

puha det lyder som en hård omgang. hvor gammel er noah? jeg tænker at han må være meget påvirket af det hele.

han er lidt over 2 år... og han er utrolig meget påvirket... kan mærke det på ham og det er utrolig hårdt...

Anmeld

29. maj 2010

Vingummien

Tror også i skal holde jer til den aftale i har, når det forgår på den måde. Og så sætte det op jo bedre det går.

For alt det der sker der vil gå ud over Noah. Og ikke vil udlevere ham, det gør man bare ikke mod et barn.

Vil kontakte statsamtet om det

Anmeld

29. maj 2010

Lone Jakobsen

vingummibamse skriver:

han er lidt over 2 år... og han er utrolig meget påvirket... kan mærke det på ham og det er utrolig hårdt...

åh det er bare så synd når børnene kommer i klemme. føler virkelig med dig og din lille søn. et lille tip, hvis han glæder sig meget til at være sammen med sin far. er at have en "plan B" parart. hvis han nu ikke dukker op. altså fx..... hvis far ikke kommer går vi en tur på legepladsen. sådan gjorde jeg tit førhen.

ikke det store råd, det ved jeg godt....men jeg ku bare se en lille 2 årig stå og vente på en far der ikke dukker op (har selv prøvet det)

Anmeld

29. maj 2010

vingummibamse

Tulipan skriver:

Tror også i skal holde jer til den aftale i har, når det forgår på den måde. Og så sætte det op jo bedre det går.

For alt det der sker der vil gå ud over Noah. Og ikke vil udlevere ham, det gør man bare ikke mod et barn.

Vil kontakte statsamtet om det

har bestemt også kontaktede amtet og har søgt fulde forældre myndighed.. for når han kan finde på ikke og vil udlever ham, tør  jeg ikke tage changsen og ha fællesforældre myndighed...

Anmeld

29. maj 2010

vingummibamse

nutche skriver:

åh det er bare så synd når børnene kommer i klemme. føler virkelig med dig og din lille søn. et lille tip, hvis han glæder sig meget til at være sammen med sin far. er at have en "plan B" parart. hvis han nu ikke dukker op. altså fx..... hvis far ikke kommer går vi en tur på legepladsen. sådan gjorde jeg tit førhen.

ikke det store råd, det ved jeg godt....men jeg ku bare se en lille 2 årig stå og vente på en far der ikke dukker op (har selv prøvet det)

har heldigvis ikke fortalt ham at far skulle komme.. lige netop i tilfælde af at han ikke dukkede op... for det ville knuse drengens lille hjerte...

Anmeld

29. maj 2010

Vingummien

vingummibamse skriver:

har bestemt også kontaktede amtet og har søgt fulde forældre myndighed.. for når han kan finde på ikke og vil udlever ham, tør  jeg ikke tage changsen og ha fællesforældre myndighed...

Nej det kan jeg sgu også godt forstå. Ville jeg i hvert fald heller ikke havde hvis det var mig.

Men tror bare det bliver svært at få den bare sådan lige

Anmeld

29. maj 2010

vingummibamse

Tulipan skriver:

Nej det kan jeg sgu også godt forstå. Ville jeg i hvert fald heller ikke havde hvis det var mig.

Men tror bare det bliver svært at få den bare sådan lige

har desværre utrolig mange ting på ham.. han dukker ikke op til samvær.. eller møder i vuggestuen... Noah har også været indlagt hvor han var ved at dø.. der dukkede han heller ikke op... så han er ikke lige frem superman i far skikkelse...

Anmeld

29. maj 2010

Vingummien

vingummibamse skriver:

har desværre utrolig mange ting på ham.. han dukker ikke op til samvær.. eller møder i vuggestuen... Noah har også været indlagt hvor han var ved at dø.. der dukkede han heller ikke op... så han er ikke lige frem superman i far skikkelse...

Nej vist iik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.