Sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2010

dithmer

Tulipan skriver:

Nogle der ved hvor man kan få gode men billige sko til de små?

Ved godt man må ofre osv osv.

Men E skal bare have nye sko her og nu, men har ik rigtige penge til det før til juli. Men han skal have et par nye her mandag nemlig

Hej. Ja der ville jeg jo ikke spare. Vi har altid købt ecco og giver gerne 500-600. Så sparer vi andre steder. Tænk på de små fusser skal bære dem hele livet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

Vingummien

Laulund87 skriver:

Hehe..lige udenfor Randers mod Hobro. Vi har 10 min ind til centrum

Hvad med dig?

Mente det ok, men ville lige være sikker før jeg begyndte at udtale mig om det hehe Jeg bor der ved kersernen i nærheden af føtex

Anmeld

1. juni 2010

Laulund87

Tulipan skriver:

Mente det ok, men ville lige være sikker før jeg begyndte at udtale mig om det hehe Jeg bor der ved kersernen i nærheden af føtex

Okay

Anmeld

7. juni 2010

Sommerfuglelarven

Deichmann sko er altså virkelig noget hø, deres børnesko har slet ikke nok støtte, og de bliver hurtigt slidt helt op. Hvis du skal købe der, så skal du holde dig til Enfant skoene!

Bilka er begyndt at lave nogle udemærket sko i rågummi og læder, lissom Angulus, og de faktisk gode og slidstærke.

Skofus er noget værre møg, det forstår jeg slet ikke bliver solgt hos en skoforhandler?! De er så stive i det og de har heller ikke nok støtte.

Men tag ind til en forhandler og få målt fødderne, og få vejledning til hans fødder, for at finde ud af om han har smalle, brede eller normale fødder - derudfra kan du så begynde at tænke på mærkerne og prisklasserne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.