Oki. har købt begynder sko i deres mærke og syntes ik de støttede godt omkring deres ankel. Hvordan er deres kondisko?
er tidligere skopige. men ikke mere..men jeg syntes deres sandaler i år er gode. jeg går normalt efter bisgaard eller bundgaard. da jeg synes de passer min søns fod godt. Har ikke set deres kondi sko..men der skal være en fast blød hæl..og du skal kunne bøje skoen sammen eller næsten...det jeg synes er synd , ved at købe sko i bilka er, det er næsten altid syntet materiale, så foden ikke kan ånde, bunden er lavet af plastic eller plastic gummi. jeg siger ikke at alle bilka sko er dårlige. men ville aldrig købe et par der til min søn.
omkring brugte sko: du må overhovedet ikke kunne se på skoen den har været brugt. sålen og bunden trykkes hurtig at de små fødder..
foden "dannes" af det fodtøj, de får på fra dag et. hvis man kigger på mine fødder i dag, ser man hvor min mor har sparet.... 
man siger omkring halvanden cm i front og ikke så meget i siderne. og foder skal kunne ligge som en vifte og storetåen skal være lige...
god tur i junglen.....knus
Anmeld