Sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2010

Valle81

MoarJ skriver:

Ligger den i Viborg storecenter?

Nej den ligger lidt længere nede af gågaden - lidt efter HogM nede i gå gaden;0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

Vingummien

Valle81 skriver:

Okay:0)

Her er et link til deres hjemmeside  - måske du kan finde ud af om der er en i nnærheden og du kan se deres udvalg og priser:0)

http://www.deichmann-sko.dk/site/da/index.php

De sku billige. men ingen i randers

Anmeld

29. maj 2010

Mira0911

Valle81 skriver:

Nej den ligger lidt længere nede af gågaden - lidt efter HogM nede i gå gaden;0)

Vi skal da helt sikkert op og kigge i den butik...

Anmeld

29. maj 2010

Lone Jakobsen

nu ved jeg ikke hvilken størrelse din søn bruger, men hvad med tøj og sko? jeg har lige købt ecco sko brugte på nettet i str. 19. de var som nye og prisen var super god.

Anmeld

29. maj 2010

eliasogmor

Oki. har købt begynder sko i deres mærke og syntes ik de støttede godt omkring deres ankel. Hvordan er deres kondisko?

er tidligere skopige. men ikke mere..men jeg syntes deres  sandaler i år er gode. jeg går normalt efter bisgaard eller bundgaard. da jeg synes de passer min søns fod godt. Har ikke set deres kondi sko..men der skal være en fast blød hæl..og du skal kunne bøje skoen sammen eller næsten...det jeg synes er synd , ved at købe sko i bilka er, det er næsten altid syntet materiale, så foden ikke kan ånde, bunden er lavet af plastic eller plastic gummi. jeg siger ikke at alle bilka sko er dårlige. men ville aldrig købe et par der til min søn.

omkring brugte sko: du må overhovedet ikke kunne se på skoen den har været brugt. sålen og bunden trykkes hurtig at de små fødder..

foden "dannes" af det fodtøj, de får på fra dag et. hvis man kigger på mine fødder i dag, ser man hvor min mor har sparet.... 

man siger omkring halvanden cm i front og ikke så meget i siderne. og foder skal kunne ligge som en vifte og storetåen skal være lige...

god tur  i junglen.....knus

Anmeld

29. maj 2010

Vingummien

nutche skriver:

nu ved jeg ikke hvilken størrelse din søn bruger, men hvad med tøj og sko? jeg har lige købt ecco sko brugte på nettet i str. 19. de var som nye og prisen var super god.

Han skal have en 21. Jeg køber ikke brugte sko til ham, men kunne være billigt hvis jeg gjorde.

Han har en bred vrist og skal have nogle han selv går til, og fik af vide at det ik var godt at købe brugt når de er så små. Men hva ved jeg

Anmeld

29. maj 2010

eliasogmor

Tulipan skriver:

Han skal have en 21. Jeg køber ikke brugte sko til ham, men kunne være billigt hvis jeg gjorde.

Han har en bred vrist og skal have nogle han selv går til, og fik af vide at det ik var godt at købe brugt når de er så små. Men hva ved jeg

fuldstændig enig...

Anmeld

29. maj 2010

Vingummien

eliasogmor skriver:

er tidligere skopige. men ikke mere..men jeg syntes deres  sandaler i år er gode. jeg går normalt efter bisgaard eller bundgaard. da jeg synes de passer min søns fod godt. Har ikke set deres kondi sko..men der skal være en fast blød hæl..og du skal kunne bøje skoen sammen eller næsten...det jeg synes er synd , ved at købe sko i bilka er, det er næsten altid syntet materiale, så foden ikke kan ånde, bunden er lavet af plastic eller plastic gummi. jeg siger ikke at alle bilka sko er dårlige. men ville aldrig købe et par der til min søn.

omkring brugte sko: du må overhovedet ikke kunne se på skoen den har været brugt. sålen og bunden trykkes hurtig at de små fødder..

foden "dannes" af det fodtøj, de får på fra dag et. hvis man kigger på mine fødder i dag, ser man hvor min mor har sparet.... 

man siger omkring halvanden cm i front og ikke så meget i siderne. og foder skal kunne ligge som en vifte og storetåen skal være lige...

god tur  i junglen.....knus

Køber normalt også bundgaard eller adidas til ham

Anmeld

29. maj 2010

Lone Jakobsen

Tulipan skriver:

sjovt. jeg har netop hørt det modsatte. at små børn sjældent når at slide deres sko i facon, så derfor ku man godt købe brugt. men okay nu var jeg også super heldig med mit køb. det var vitterligt ikke til at se at de var brugte.

Anmeld

29. maj 2010

Vingummien

eliasogmor skriver:

fuldstændig enig...

Godt jeg ik er ene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.