tusind tak for dit svar..det betyder utroligt meget for mig at du også skriver at du kan forstå at det er hårdt at stå alene og ha det rigtig skidt,og samtidig være alene med 2 børn....jeg græd da jeg læste dit svar...alene det at der er nogle derude der tager sig tid til at "trøste".det er virkelig stort i mine øjne 
Jeg har besluttet at ringe til min læge og få en tid.desværre er det umuligt for mig at blive sygemeldt af mange årsager,men jeg tænker at måske noget medicin kunne hjælpe her og nu.kan jo ikke hænge sammen pga søvnmangel og konstant tankemylder 
jeg vil skrive en opdatering imorgen.
1000 tak for svarene piger
Ej, nu får du også mig til at græde. Hvor er jeg glad for, at du kunne bruge mit svar til noget. Bare at du oplevede en lille smule trøst, så betyder det meget for mig.
Jeg glæder mig til at høre en opdatering fra dig, forhåbentlig en positiv én.
Det er hårdt at have det så skidt - og ikke mindre hårdt, når man konstant leder efter en bestemt grund til, at man har det så skidt. Finder man ikke grunden til det, føler man sig ofte svag, uduelig og underlig.
Men at have det skidt, betyder ikke nødvendigvis, at der er sket noget bestemt, noget tragiskt, i éns liv. I nogle tilfælde selvfølgelig, men slet ikke alle. Man kan have været presset, træt og stresset i en længere periode og pludselig, så ramler det hele bare. Som mor til 2 små, så har du travlt. Du er på hele tiden. Alle dage er travle. Nu er jeg så heldig, at have en dejlig mand. Det er skønt at være 2 om det hele. Hatten af for dig - og andre enlige mødre. I er seje.
Jeg synes at du skal huske på, at du har ret til hjælp og støtte. Du har ligeså meget ret til hjælp og støtte, som alle andre har. Man bør aldrig behøve at retfærdigøre, at man har det skidt.
Klap dig selv på skulderen, fordi at det er modigt og svært at søge hjælp. Det er dog desværre ikke altid nemt at få den hjælp man søger ang. psykatertimer osv. og det er dybt uretfærdigt. Men forsøg, det er nemlig hele forsøget værd. Du fortjener det bedste, så du kan blive glad igen, for din egen skyld og for dine små børn skyld