Det er nemlig rigtig hvad Anna-Jonas skriver...
Så det gør din situation ret svært. Man kan kun komme gratis til psykolog hvis man har været på en psykriatisk afdeling og bliver sendt til en, som så vudere at det er nødvendigt.
Men jeg sidder og tænker om det måske kan være muligt at benytte din sagsbehandler i en sådan situation?
Hun kan jo evt. i samråd med din læge bestemme at det er i børnenes interesse at deres mor får nogle samtaler hos en proffesionel.. Og hjælpe til at det bliver gratis for dig.
Syntes du skal prøve at ringe. Tror desværre det er begrænset hvad din læge kan gøre. For som Anna-Jonas skriver, så er det selvbetaling ved psykolog (dog med tilskud) og en psykiater, men kun i forbindelse med medicin.
Et råd til dig, fra mig personligt, er at skrive en masse ned, alle de tanker du har.. bare fyr dem ned, så de får afløb. Lad vær med at tænk over hvordan det ser ud eller skal stå, bare skriv løs.
Du kan ligeledes skrive ned hvad der er sket inden du får tankemylder eller bliver ked af det. På den måde kan du måske finde en sammenhæng og selv arbejde lidt med det.
Var det der hjalp mig. Jeg har været igennem jeg ved ikke hvad. Men blev svigtet igen og igen.. Så til sidst måtte jeg bruge de papirer jeg igennem tiden havde fået og så selv prøve at arbjde.. Det tog en del år, men nu er jeg også kommet over på den anden side. Men havde ikke klaret det med støtte - det betyder ALT. Så tag den hjælp du kan få, f.eks.pasning af børnene til alenetid,så du kan arbejde med dig selv..
Til slut får du lige en kæmpe krammer 
Blev vist lidt langt
Men håber at det på en eller anden måde kan hjælpe dig.. (du er selvfølgelig velkommen til at skrive privat hvis du skulle få lyst)
Anmeld