Hallo er i alle sammen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. juni 2008

Plysbjørnen

begyndt at arbejde igen siden er her så stille...

Betina1978

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2008

mor til en del

Jeg har ikke søgt på arbejdsmarkedet endnu, min orlov slutter først 24. aug.
Alligevel er kiden knap, min mand er på 24 timers vagt, så han kommer først hjem engang i morgen formiddag, og selvfølgelig var Cilas ligeså urolig i nat som han har været den sidste uges tid. Jeg er træt.....

De sidste par dage har jeg brugt til at skrive fødselsberetning, jeg blev helt grebet af det, så Cilas sygdomsforløb kom også på skrift. Min veninde som er redaktør på forenings bladet Forældre og fødsel, manglede noget til det kommende blad, og hun fik hele 7 A4 sider, så nu håber jeg hun har nok...

Lisbeth.

Anmeld

16. juni 2008

Loggidut

nej jeg har haft travlt med at gøre rent...SP skulle jo komme, men aflyste igen da de lige skulle holde møde inden de startede rigtigt op efter strejken...så næste uge kommer hun i stedet

Anmeld

16. juni 2008

Plysbjørnen

Okay, i plejer jo dælme bare at være så hyper aktive at i ikke er til at følge med her inde...
Betina1978

Anmeld

16. juni 2008

bette

jeg er startet på job.. og når jeg kommer hjem fra arbejde skal jeg normalt hente mikkel fra dp på cykel.. 12km...
og så hjem og lege lidt og så lave mad.. og putte ham.. hvilket ik er så nemt lige for tiden..!!

Anmeld

16. juni 2008

Bamseboet :D

puha jeg er også startet i gen på arbejde... havde 1. arbejds dag i dag...:( har gået rundt hele dagen, og har bare SÅ ondt i mine stakkels fødder.. så nu sidder jeg med stængerne op på sofabordet, og puteren foran mig... og nøøøøøj hvor er det lækkert at sidde og slappe af. ungerne er puttet, manden er lige kørt, og jeg slaaaaaaaapper af :P så jeg beklager, jeg kan ikke mere være med om dagen... :'( kunne ellers godt bruge et år til her hjemme (H)

Anmeld

16. juni 2008

Lise

Jeg startede for to uger siden, hvilket jeg synes er skønt. Men tiden er knap - tager afsted kl 7 om morgenen, og kommer hjem ca kl 17. Så skal der leges og krammes og laves mad og spises, og leges og bades og puttes - og SÅ kan jeg kigge på baby.dk :)

Anmeld

16. juni 2008

Nadi

Jeg startede den 25. på job, men har ikke været på arbejde de sidste to uger. Men idag skal jeg love for at jeg var på arbejde!! Fuck folk havde lyst til at handle ind i føtex idag... Der var bare mega travlt var sgu helt ør i hovedet da jeg fik fri, men skulle hjem til min svigerinde og kom først hjem til mig selv her kl 20 ca!!!

-Nadia

Anmeld

16. juni 2008

Rasmine

Nadi skriver:

Jeg startede den 25. på job, men har ikke været på arbejde de sidste to uger. Men idag skal jeg love for at jeg var på arbejde!! Fuck folk havde lyst til at handle ind i føtex idag... Der var bare mega travlt var sgu helt ør i hovedet da jeg fik fri, men skulle hjem til min svigerinde og kom først hjem til mig selv her kl 20 ca!!!

-Nadia

NADI:
Arbejder du sammen med Louise Lyng så?
Det er vores Nanny!
(L)

Anmeld

16. juni 2008

Nadi

Det gør jeg nemlig :D

Hun bare rigtig sød... Men det er lang tid siden jeg har set hende, har kun haft to vagt siden jeg startede.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.