Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
line melias mor skriver: det er lige præcis sådan jeg har det. vi fik også af vide at det blev en pige og så fik vi en 3 d scanning næste gang vil vi heller ikke vide det.
det er lige præcis sådan jeg har det. vi fik også af vide at det blev en pige og så fik vi en 3 d scanning næste gang vil vi heller ikke vide det.
Sålænge det er sundt og raskt så er jeg super lykkelig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg valgte at få kønnet at vide til en 3D/4D scanning i uge 32
Har ikke vidst det ved nogen af pigerne og skulle jeg blive gravid igen, så vil vi heller ikke vide det..
Vi var for starten enige om at vide kønnet.. Vi er begge meget praktisk anlagt og ville gerne ave alt klart, altså værelse, tøj osv til det køn der nu kom. Og så havde vi et indbyrdes væddemål, hvor præmien var at måtte bestemme navnet. Jeg måtte bestemme hvis det blev en dreng, og far måtte hvis det blev en pige.. Så valgte stod mellem Liva og Clara, og prinsessen blev døbt Liva
jeg valgte ikke at få det af vide
Vi har begge gange valgt IKKE at vide kønnet - helt bevist. Det er en af livets små ting som man ikke selv er herre over og derfor valgte vi ikke, at vide det
Vi har vidst det alle tre gange, hvilket jeg synes er fantastisk:-) Har slet ikke haft lyst til at vente med at få det at vide, så for os har det rigtige været at vide det :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128