at vide barnets køn eller ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2010

LinLin

Jeg fik det ikke at vide med David- men jeg var overbevist om at det var en dreng

Denne gang har vi fået det at vide til en kønsscanning - var bare for nysgerrig denne gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

Josesmor

Jeg skal til scanning på Torsdag og kan slet ikke vente.. HÅBER HÅBER HÅBER de kan se kønnet, så vi ved hvad vi har i vente

Vi glæder os begge to rigtig meget..., Også bare til og se den lille igen

Så jeg stemte JA!!

Anmeld

29. maj 2010

4kløver

Viste det ved nr  3 og 4

Nr 3 kunne jeg selv se det

nr4 snakkede vi meget om det. manden var ikke helt sikker og da jm sprugt om vi ville ha det afvide sagde vi begge ja.. jeg fik taget en prøve så det var 3 lange dage hvor vi både skulle ha de første svar om hun var ok og og kønnet

Anmeld

29. maj 2010

Siber

Nej vi ville ikke vide det med de to første og vil hellere ikke vide det med den 3.

Vi vil gerne have nogen overraskelser her i livet!

Knus SIber

Anmeld

29. maj 2010

XXSS

line melias mor skriver:

hej piger ville gerne se hvor mange af jer der har valgt at vide jeres barns køn

Vi vidste det første gang at vi skulle have en pige og fik en 3d skanning også. Denne gang vil vi ikke vide det, jeg vil have spænding til det sidste og for mig er der kun en ting af betydning nemlig om barnet er sundt og raskt.

Første gang, var jeg bare mere nysgerrig efter det - da det hele var nyt og spændende.

Anmeld

29. maj 2010

Malene84

yeeeeeaaahhh... og jeg betalte endda for at få det af vide  simpelthen det bedste jeg har gjort - gik helt shop-amok bagefter, da jeg jo nu vidste hvilke farver der sku købes. og det gjorde det nemmere for familie og venner, som har hjulpet os meget med indkøb af diverse ting

Anmeld

29. maj 2010

Mor-til-asta-09

Vi fik kønnet afvide.. Men ikke ved MD scanning.. vi troede på lægerne Og ud kom pigen, som alle lægerne snakkede om

Anmeld

29. maj 2010

iln

Nope... vi ville have det som en overraskelse ved fødslen - og ud kom den dejligste dreng.

Anmeld

29. maj 2010

jacqueline84

Vi er alt for nysgerrige så vil gerne vide det.. kan ikke vente!!!

Anmeld

29. maj 2010

line melias mor

Tanja78 skriver:

Vi vidste det første gang at vi skulle have en pige og fik en 3d skanning også. Denne gang vil vi ikke vide det, jeg vil have spænding til det sidste og for mig er der kun en ting af betydning nemlig om barnet er sundt og raskt.

Første gang, var jeg bare mere nysgerrig efter det - da det hele var nyt og spændende.

det er lige præcis sådan jeg har det.  vi fik også af vide at det blev en pige og så fik vi en 3 d scanning næste gang vil vi heller ikke vide det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.