Hvad fik I at spise i sidste uge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2008

ka li ja

jov jov den er go nok!!!
og det smager himmelsk(L)(L)(L)

en dåseøl, du drikker ½delen, og resten blir i dåsen!
så propper man den op i røv enden af kyllingen, og så skal det bare stå på en dryp bakke på grillen, med kul rund omkring.
ca en time.
vi har prøvet med alm carlsberg og med ceres brown ale. man kan sagtens smage forskel! men ved ikke lige hvad jeg foretrækker frem for det andet. det var lige godt.
så frem med weberen og kom i gang du;);)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2008

Anna-Rosa

[citat][f][småt]birgittemarie skriver:[/småt][/f] Linsebøf med kartofler, salat og persillesovs.... MUUUUMS! Fiskefileter med kartofler, salat og persillesovs (det er den sovs, jeg kan ;)) Chili sin Carne med hvidløgsflutes Victoriafilet (noget frisk fisk) med basmati ris og salat kartoffel-feta-tun tærte og gulerodsråkost pizza Tror vi fik rester en af dagene også, for synes ikke, jeg lavede mere... I denne uge skal vi have: Risotto med spinat og champignons Piroger med spinat og feta og salat Æselret (hedder sådan, fordi jeg har skrevet den i min bog med Æseldyret udenpå...) Det er pastaskruer med stegte løg og gulerødder og majs blandet sammen i et ildfast fad. Æg, cheasy fraiche og revet ost røres i og så i ovnen i 25 min. Smager rigtig godt... Tortillas med ris, peanuts , chilisauce og salat IVF's famøse tunfrikadeller Frisk fisk med et eller andet... Kh B[/citat] Hold da kaje!!!Får totalt røde kinder over det helt igennem kedelige middagsbord der bliver serveret herhjemme for tiden, når jeg læser din gourmet madplan..:$ MUUUMS det lyder bare tæskelækkert det hele:P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.