måske noget ala deres mor elsker dem, men kan ikke være mor for dem lige i tiden?
eller ja jeg kender ikke deres forhold udover det du har skrevet.. men jeg ville være ærlig overfor dem..
fortælle at de ikke skal se deres mor mere?
delvis enig, men jeg tror det vil ødelægge hele deres verden.
hvis hun nogensinde finder ud af med sig selv at hun vil se dem, skal det førers helt til retten . Og jeg ved at min kæreste ville nægte hende det. Som han siger at børnene har taget nok skade af den samvær de har haft med hende. men det er noget staten afgøre. jeg mener personligt ikke hun skal have noget med dem, når de fylder 18 kan de selv tage stilling til hvilken kontakt de ønsker med hende.
For selvom om de savner hende ,er de også hammerene sure på hende. det er jo trods alt deres mor
Har snakket med en veninde som heller ikke har set sin far i barndommen, kun vist få gange. og hun savnede ham heeelt vildt, kunne græde over det i flere timer. men jo ældre hun blev forsvandt det også mere og mere og der kom en dæmper på det. selvom hun er 33 idag kan hjun stadig mindes ham, og de har da snakket i telefon , men han har virkelig ingen interesse i hende.
det kan tælles på 1 hånd hvad de har haft af både telefonisk kontkatk og vist nok set ham en gang efter hun blev 18
Anmeld