Ny test af autostole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2010

Pige2009

Mor til Frederic skriver:

cybex slår faktisk den der kiddy fra bilka...

http://www.fdm.dk/test-autostole

Sorry Har set forkert på flyeren...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Pige2009

Line&Liam skriver:

Men altså her kan vi jo også tage op at jeg synes det er hul i hovedet at det ikke anbefales børn holdes bagudvendt til de er minimum 3-4 år Haha men det er jo en anden diskutioN!

UNDSKYLD trådstarter fordi jeg sådan fik revet din tråd på sidespor!

Er så enig! Jeg fortryder sådan, at jeg ikke købte en stol til Laura, som var bagudvendt og kunne bruge til hun er 3 år. Den var nemlig på bud for et stykke tid siden...

Anmeld

28. maj 2010

Moaar

Line&Liam skriver:

Gir ikke en DYT for de tests TÆNK og FDM for de giver en samlet vurdering af brugervenlighed oma. ud over sikkerhed, de eneste man kan regne med er ADAC test, de går KUN op i sikkerhed, og der kan jeg da fortælle at Kiddy stolen fra bilka ligger på ca 60 point, mod f.eks. ca 80 point for Cybex Pallas som er samme princip...

Men der er vi jo alle så forskellige mht hvad vi vægter

Tak for svaret. Som dig vægter jeg også sikkerheden meget højere end f.eks. om betrækket er let at tage af. Så jeg kan forstå, at det er ADAC's tests, jeg skal kigge på. Men hvor ser du de forskellige point-angivelser på stolene?

Anmeld

29. maj 2010

L-Mortil3

Moaar skriver:

Tak for svaret. Som dig vægter jeg også sikkerheden meget højere end f.eks. om betrækket er let at tage af. Så jeg kan forstå, at det er ADAC's tests, jeg skal kigge på. Men hvor ser du de forskellige point-angivelser på stolene?

Lige Kiddy stolen kan jeg se i testene at den faktisk ligger nogenlunde ens, bortset fra pointene - dem der virkelig tæller.

Denne side forklarer også en del om ADAC testene.

http://www.sikkerautostol.dk

Selve pointscoren kan man skrive til dem og bede om, da de på siden bare rater dem i stjerner, vil man have det helt korrekte pointscore, skal man bede om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.