Ny test af autostole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.810 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. maj 2010

Moaar

Er der nogen der vil afsløre topscorerne på Tænks test af autostole efter der er kommet en ny test i denne uge? Jeg søger resultatet i kategorien fra 15-35 kg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Pige2009

Moaar skriver:

Er der nogen der vil afsløre topscorerne på Tænks test af autostole efter der er kommet en ny test i denne uge? Jeg søger resultatet i kategorien fra 15-35 kg.

Testvinder er faktisk den billige fra Bilka

Anmeld

28. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

cybex slår faktisk den der kiddy fra bilka...

http://www.fdm.dk/test-autostole

Anmeld

28. maj 2010

L-Mortil3

Gir ikke en DYT for de tests TÆNK og FDM for de giver en samlet vurdering af brugervenlighed oma. ud over sikkerhed, de eneste man kan regne med er ADAC test, de går KUN op i sikkerhed, og der kan jeg da fortælle at Kiddy stolen fra bilka ligger på ca 60 point, mod f.eks. ca 80 point for Cybex Pallas som er samme princip...

Men der er vi jo alle så forskellige mht hvad vi vægter

Anmeld

28. maj 2010

L-Mortil3

Line&Liam skriver:

Gir ikke en DYT for de tests TÆNK og FDM for de giver en samlet vurdering af brugervenlighed oma. ud over sikkerhed, de eneste man kan regne med er ADAC test, de går KUN op i sikkerhed, og der kan jeg da fortælle at Kiddy stolen fra bilka ligger på ca 60 point, mod f.eks. ca 80 point for Cybex Pallas som er samme princip...

Man kan bla. se deres tests her: http://www.adac.de/ Det er også denne sikkerhedsstatus folkene i f.eks. babysam skal vejlede ud fra.

Anmeld

28. maj 2010

Line&Liam skriver:

deres test er meget lig hinanden og det er da de samme 3 i toppen hos både adac og fdm.. I den vægtklasse hun søger...

http://www1.adac.de/Tests/Kindersicherung/Kindersitze/ergebnistabelle_suchmaske.asp?ComponentID=276015&SourcePageID=291796&Suchenach=aktuelle

Kiddy taber lidt på deres sidekolision...

Anmeld

28. maj 2010

L-Mortil3

Mor til Frederic skriver:

deres test er meget lig hinanden og det er da de samme 3 i toppen hos både adac og fdm.. I den vægtklasse hun søger...

http://www1.adac.de/Tests/Kindersicherung/Kindersitze/ergebnistabelle_suchmaske.asp?ComponentID=276015&SourcePageID=291796&Suchenach=aktuelle

Kiddy taber lidt på deres sidekolision...

Ja både og Altså lige med de stole er de meget ens, men ADAC er jo også nogen af de eneste der gennemtester sidekollision, det er jo ikke et must i danmark at teste, og derfor bliver det ikke taget i overvejelser i FDM og TÆNK, lige i dette tilfælde er testene ret ens, men førhen har der været utrolig stor uenighed, ADAC synes f.eks. ikke Recaro er en fantastisk god stol, som mange forhandlere i Danmark synes jvf. FDM test, og det bunder ud i at FDM og TÆNK tager højde for en del andre ting også i deres vurdering, og det synes jeg måske vildleder mere end det vejleder

Anmeld

28. maj 2010

Line&Liam skriver:

Ja både og Altså lige med de stole er de meget ens, men ADAC er jo også nogen af de eneste der gennemtester sidekollision, det er jo ikke et must i danmark at teste, og derfor bliver det ikke taget i overvejelser i FDM og TÆNK, lige i dette tilfælde er testene ret ens, men førhen har der været utrolig stor uenighed, ADAC synes f.eks. ikke Recaro er en fantastisk god stol, som mange forhandlere i Danmark synes jvf. FDM test, og det bunder ud i at FDM og TÆNK tager højde for en del andre ting også i deres vurdering, og det synes jeg måske vildleder mere end det vejleder

Fik at vide for noget tid siden i kære børn at de havde fået resultat fra autostole testet i tyskland ved adac...

Hun kunne dengang afsløre at cybex havde overhalet kiddy.

Og hun fortalte også at folk stadig gik og troed at recaro var bedst.

Anmeld

28. maj 2010

L-Mortil3

Line&Liam skriver:

Men altså her kan vi jo også tage op at jeg synes det er hul i hovedet at det ikke anbefales børn holdes bagudvendt til de er minimum 3-4 år Haha men det er jo en anden diskutioN!

UNDSKYLD trådstarter fordi jeg sådan fik revet din tråd på sidespor!

Anmeld

28. maj 2010

L-Mortil3

Mor til Frederic skriver:

Fik at vide for noget tid siden i kære børn at de havde fået resultat fra autostole testet i tyskland ved adac...

Hun kunne dengang afsløre at cybex havde overhalet kiddy.

Og hun fortalte også at folk stadig gik og troed at recaro var bedst.

Det er da kun skønt hvis det er tilfældet, for der er nu en del prisforskel på Kiddy/Cybex, jeg vil dog sige at når man afmontere puden på Cybex når barnet er vokset, så har man noget nær den sikreste store stol der er lavet

Sikke en sidespring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.