Maven 30+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2010

TbCp

Flot flot mave!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

Dictes mor

What, jamen du er jo lige blevet gravid synes jeg. Tiden flyver altså, før vi får set os om, har du jo født.

Det er altså en flot mave! Det ser så fint ud, og det er så dejligt at forestille sig, at der ligger en dejlig lille baby derinde og venter på at komme ud og hilse på jer.

Anmeld

29. maj 2010

Barbamama

Anna-jonas skriver:

Wauw, hvor en smuk mave................

Du tog ordene ud af munden på mig!!!!

Anmeld

29. maj 2010

Skouboe

Majastina skriver:

What, jamen du er jo lige blevet gravid synes jeg. Tiden flyver altså, før vi får set os om, har du jo født.

Det er altså en flot mave! Det ser så fint ud, og det er så dejligt at forestille sig, at der ligger en dejlig lille baby derinde og venter på at komme ud og hilse på jer.

Der ER altså også lidt tid endnu - jeg har først termin 3. august, så jeg er kun 30+4 i dag.

Nu er det jo 2. gang, så jeg har dels den store til at holde mig beskæftiget, så jeg er ikke helt så fokuseret på babyer som første gang, og dels har jeg jo prøvet turen før. 

Jeg glæder mig rigtigt meget til hun kommer ud, men det er mest fordi jeg så får min krop for mig selv igen og jeg slipper for mange af de smerter jeg døjer med nu. 

Jeg kan ikke rigtigt forholde mig til hende som en baby jeg på et tidspunkt får i armene, men det kunne jeg heller ikke med storesøster. Det blev først rigtigt virkeligt da hun var kommet ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.