Maven 30+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. maj 2010

Skouboe

Så er der omkring 10 uger tilbage - hvordan i alverden der skal være plads til lillesøster derinde tilsidst fatter jeg ikke...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

anna-jonas

Wauw, hvor en smuk mave................

Anmeld

28. maj 2010

Milka

Skouboe skriver:

Så er der omkring 10 uger tilbage - hvordan i alverden der skal være plads til lillesøster derinde tilsidst fatter jeg ikke...

er du sindssyg der er sket meget siden jeg sidst så dig! og det er jo ikke mere end en måned siden

du er smuk!

Anmeld

28. maj 2010

Skouboe

Milka skriver:

er du sindssyg der er sket meget siden jeg sidst så dig! og det er jo ikke mere end en måned siden

du er smuk!

Nu er jeg jo sygemeldt, så det må vi gøre noget ved

Anmeld

28. maj 2010

Skouboe

Anna-jonas skriver:

Wauw, hvor en smuk mave................

Mange tak - den er ret meget i vejen efterhånden..

Anmeld

28. maj 2010

oo

WOOOOW PERNILLE!!!! du er STOR! men du er satme flot, den er jo helt rund og laber

Anmeld

28. maj 2010

Skouboe

Tjuhl skriver:

WOOOOW PERNILLE!!!! du er STOR! men du er satme flot, den er jo helt rund og laber

Tak tak - nu kan du se hvad der venter dig

Anmeld

28. maj 2010

oo

Skouboe skriver:

Tak tak - nu kan du se hvad der venter dig

jae...jeg fik lige et øjebliks sug i maven lige da jeg så billedet, det skal jeg blankt indrømme

Anmeld

28. maj 2010

Bondepigen

Wauw en flot mavse!

Anmeld

29. maj 2010

Skouboe

Tjuhl skriver:

jae...jeg fik lige et øjebliks sug i maven lige da jeg så billedet, det skal jeg blankt indrømme

Nu skal du jo huske at det er 2. gang for mig, og jeg ved ikke om man ender med at blive større 2. gang, men man bliver ihvertfald hurtigere stor. Det har noget at gøre med at mavemusklerne ikke er så faste, når man bliver gravid 2. gang - 1. gang er de gode til at holde på maven.

Jeg tror ihvertfald at mine bare har sagt "Glem det - det gider jeg ikke engang at prøve på at holde..."

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.