Først tillykke med graviditeten det er jo dejligt
Og det er HELT normalt at havde alle disse tanker og mange fler
Jeg tror alle har haft de tanker, Jeg havde dem selv da jeg var gravid første gang, jeg tror jeg fortrød min graviditet mange gange men inderst inde mente jeg det jo ikke. Det er ikke som på en lyserød sky at være gravid, selv om der er nogen der mener det. Men det er hård der sker en MASSE ting med din krop både ude fra men også indvendig. Du selv og også på et hård punkt du skal gå fra at være fri til at være mor og alt det forbereder tin krop/hjerte og jerne sig til mens du er gravid og det er PISSE hård. Men lige så hård det er lige så fantastisk er det især det der kommer ud af det.
Husk på de venner der slår hånden af dig jamen de er altså ikke værdig venner så, hvis de ikke engang kan acceptere man er mor nu og skaber sig en familie jamen så det jo dem der er problemet og spørgsmålet er så er det overhoved nogen man så skal bruge sin tid på?
Her som andengangs gravid er det faktisk nogen helt andre tanker der går gennem hoved
men stadig både negative og positive tanker. Bla om jeg stadig kan give min søn det samme som før, vil han føle sig udenfor, vil han ikke kunne lide sin mor mere, fødslen fra første gang osv osv osv. Det er helt normalt de tanker du går med.
Men læs af lige så meget du føler du har brug for her inde jeg/vi lytter gerne
KRAM til dig.
Anmeld