Giraffen skriver:
ok tak for det, jeg må lige prøve og se på det 
vi er begge lidt betænkelige ved at købe autostol over nettet (første barn og sådan
) så vi har overvejet en køretur til grænsen og se hvad vi kan finde dernede, så det ku bare være helt perfekt hvis de solgte sådan en i tyskland 
men det er vel først rigtig vigtigt når de er lidt større?
tænker fx den første (0-9 kg) bare kan være en alm, og så den der 9-?? kg kan være sådan en smart en 
Jov den er først til når de er over 9 kilo. Og jeg kan se at jeg havde skrevet jeg gav 2600 kr. for den, men på min oprindelige indlæg var det så kun 1700 kr. Ja de 4 år gør åbenbart at jeg troede at den var dyrer. Men prisen var så kun 1700 kr. Jeg tror godt man kan få den i Tyskland (kan huske jeg kiggede på Tyske hjemmesider) Men ved ikke om de også har dem i fysiske butikker.
Hvordan kan det være du er nervøs for at købe over nettet? Er det fordi du er bange for dem vil blive ødelagt under transporten? Den var nemlig utrolig godt pakket ind. Bare husk at åbne mens fragtmanden er der, så du kan tjekke at alt er som det skal være (så skal han nemlig tage den med igen med det samme og bevise at der var fejl under fragt) Men jeg har bestilt hundredevis at ting på nettet og har heldigvis aldrig oplevet at der har været problemer.
Håber I finder én i kan bruge.

Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
collager, lærreder, indbydelser og julekort
Anmeld