sønderjylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2010

Christina.78

pia87 skriver:

Heej

Velkommen til baby.dk... Jeg bor i Frifelt ved Skærbæk sammen med min kæreste Vi venter vores første barn forhåbenlig snart...

Pia 36+3

Frifelt..ej hvor sjovt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

Momster89

Jamen velkommen til

Jeg bor på sydals med min kæreste og søn på lidt over 7 måneder

Anmeld

29. maj 2010

Josesmor

pia87 skriver:

Heej

Velkommen til baby.dk... Jeg bor i Frifelt ved Skærbæk sammen med min kæreste Vi venter vores første barn forhåbenlig snart...

Pia 36+3

Hej Pia

Ja dig kan jeg godt kende.. Du har vidst gået i skole i Rødekro ik?? Tror du er gået nogle klasser under mig Verden er ikke stor men sjove at møde nogen man "kender" herinde.

KH Sara

Anmeld

12. juni 2010

UngMor83

Hejsa...

Jeg hedder Sonja, er 27år, moar til 4 skønne børn og bor på Rømø sammen men min kæreste... Har dog boet i Tønder og i Løgumkloster i mange år....

Ku være sjovt at mødes med nogle herindefra. Har jeg i hvert fald gode erfaringer med i et andet forum

Hva så tøser, er I friske på et møde??

Anmeld

12. juni 2010

Millebasse

Hej..

Jeg hedder Camilla. Jeg bor sammen med min mand, vores dreng på knap 3 år og vores datter på 4 mdr. i lidt uden for Haderslev

Anmeld

12. juni 2010

susser83

Hejsa!

Jeg hedder Susanne og jeg bor i Kolsnap ved Vojens sammen med min kæreste og vores 3 børn, Emma og Magnus på 3½ og Christian på 6 måneder.

Knus Sus

Anmeld

13. juni 2010

Christina.78

Jo, jeg er frisk på at mødes...hvad med Jer andre ??

Anmeld

13. juni 2010

henriette1980

Hej Jeg er nu herinde og ´hedder Henriette. Jeg bor i ribe med min kæreste og min datter på 8 år. Jeg venter barn nr. 2 den 8 september 2010. Det kunne være rart at skrive/snakke/mødes med nogen i samme situation

Knus Henriette

Anmeld

23. juni 2010

Malene

Jeg hedder Malene og har to drenge på 6 år og på snart 3 år. Vi bor ca 16 km fra kolding i Vamdrup

Jeg er 25 år og bor sammen med min kærste/faren Jakob på 28 år

Anmeld

23. juni 2010

Christina.78

henriette1980 skriver:

Hej Jeg er nu herinde og ´hedder Henriette. Jeg bor i ribe med min kæreste og min datter på 8 år. Jeg venter barn nr. 2 den 8 september 2010. Det kunne være rart at skrive/snakke/mødes med nogen i samme situation

Knus Henriette

Ej hvor sjovt..ribe er jo ikke langt fra mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.