sønderjylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.155 visninger
23 svar
0 synes godt om
28. maj 2010

britt

hey jeg er ny herinde og kunne godt tænke mig at høre om der er nogen fra sønderjylland. jeg er selv 28 år og bor i løgumkloster området, sammen med min kæreste. Jeg har en søn fra 2008 og venter en lille ny her til sep. kunne være rart at have nogen at dele de samme glæder med, som der jo er i en graviditet. håber at høre fra nogen knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Mor til L&S

britt skriver:

hey jeg er ny herinde og kunne godt tænke mig at høre om der er nogen fra sønderjylland. jeg er selv 28 år og bor i løgumkloster området, sammen med min kæreste. Jeg har en søn fra 2008 og venter en lille ny her til sep. kunne være rart at have nogen at dele de samme glæder med, som der jo er i en graviditet. håber at høre fra nogen knus

Velkommen til

Jeg er fra Haderslev og er 27 år gammel. jeg bor sammen med min kæreste og vores datter på 8 uger..

Håber du vil få glæde af siden..

Knus

Anmeld

28. maj 2010

britt

hey dejligt glæder mig også til at holde en lille bebs igen.

Anmeld

28. maj 2010

twinboys

Hejsa jeg er også fra Sønderjylland helt præcis Haderslev....og er 35år gammel og har tvillingedrenge på 7år...

Anmeld

28. maj 2010

MyBaby

Hej hej!

Jeg hedder Nina og er 26 år gammel - jeg bor på Nordals sammen med min kæreste, vores 7 uger gamle datter Ida Marie og vores dejlige hund!

Velkommen til siden, jeg håber, du får ligeså meget glæde af den, som jeg har haft i graviditeten og stadig har!

Kram

Anmeld

28. maj 2010

Hansen97

Også fra Sønderjylland her

2 børn..

Men det ved du jo...

Anmeld

28. maj 2010

Henri84

Jeg bor godt nok i Volsild ved Kolding, men indtil oktober sidste år boede vi i Haderslev
Jeg har Elias på 21 mdr. og lille Alberte på 3 uger

Anmeld

28. maj 2010

Josesmor

Hej !!

Velkommen til siden Jeg er 23år og venter sammen med min kæreste vores første bare. Jeg bor i Gram, og havde faktisk selv overvejet at undersøge om der var flere sønderjyder herinde Men der var du lidt hurtigere

Håber du bliver glad for baby.dk

Anmeld

29. maj 2010

pia87

Heej

Velkommen til baby.dk... Jeg bor i Frifelt ved Skærbæk sammen med min kæreste Vi venter vores første barn forhåbenlig snart...

Pia 36+3

Anmeld

29. maj 2010

Christina.78

Jeg er her også..

Bor i rejsby ved 6780 Skærbæk

Er 31 år og har sammen med min forlovede vores dejlige datter Cecilie på 14 måneder..

Løgumkloster er jo ikke særlig langt væk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.