Så har Ansemusen født :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2010

Weee... Så kom han endelig... STORT tillykke med ham!!

Stine og Lisa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

Ansemusen

Tilmeldt skriver:

Weee... Så kom han endelig... STORT tillykke med ham!!

Stine og Lisa.

Tak  Det er bare skønt at være Mor! Også selvom der har været lidt tudeture i går og en enkelt i dag. Men det hører jo som regel med. Og resten af tiden er jeg bare lykkelig

Anmeld

31. maj 2010

Ansemusen skriver:

Tak  Det er bare skønt at være Mor! Også selvom der har været lidt tudeture i går og en enkelt i dag. Men det hører jo som regel med. Og resten af tiden er jeg bare lykkelig

Hehe... Jah, det havde jeg også et par stykker af.. Og kæresten blev ved med at spørge hvad jeg græd over, men det kan man ik lige svarer på hver gang!!

Jah, det er sq fantastisk.. Meget bedre end man overhovedet kunne forstille sig!!  Håber det hele går super for jer..  

Stine og Lisa.

Anmeld

31. maj 2010

Ansemusen

Tilmeldt skriver:

Hehe... Jah, det havde jeg også et par stykker af.. Og kæresten blev ved med at spørge hvad jeg græd over, men det kan man ik lige svarer på hver gang!!

Jah, det er sq fantastisk.. Meget bedre end man overhovedet kunne forstille sig!!  Håber det hele går super for jer..  

Stine og Lisa.

Hehe! Her havde jeg forberedt ham godt inden på, at jeg nok ville få umotiverede tudetur. Så han ved at det er hormoner, manglende søvn og den store omvæltning som er synderen. Har dog kun haft tre styks, så synes det er meget mindre end frygtet og ikke i den grad jeg havde troet. Havde nærmest frygtet at jeg i de situationer ville mangle moderfølelsen og være totalt opgivende. Men sådan har jeg det heldigvis slet ikke  

Hvornår var detnu jeres lille kom til verden? Du havde vist termin en uge før mig præcis, ikke?

Anmeld

31. maj 2010

Ansemusen skriver:

Hehe! Her havde jeg forberedt ham godt inden på, at jeg nok ville få umotiverede tudetur. Så han ved at det er hormoner, manglende søvn og den store omvæltning som er synderen. Har dog kun haft tre styks, så synes det er meget mindre end frygtet og ikke i den grad jeg havde troet. Havde nærmest frygtet at jeg i de situationer ville mangle moderfølelsen og være totalt opgivende. Men sådan har jeg det heldigvis slet ikke  

Hvornår var detnu jeres lille kom til verden? Du havde vist termin en uge før mig præcis, ikke?

Jah, jeg havde også prøvet at advarer ham, men  han havde vist ik helt forstået at det kunne komme så umotiverede!! Det var heldigvis også ovre efter 2-3 dage!

Jeg havde termin d. 05-05, og hun kom kl. 03.05, den 06-05.. Så hun var lige 3 timers tid forsinket!!  Men jeg skal vist ik klage, når jeg tænker på hvor længe du måtte vente!!

Har du fået ammningen til at fungere??

Anmeld

1. juni 2010

MM1987

Ihh...

Jeg har glædet mig til at komme hjem fra ferie og læse at du havde født...

Hold da op han lød vente på sig...men det er vel glemt nu...

Jeg vil glæde mig til at se billeder af Thias...

Anmeld

1. juni 2010

Moar'en

Stort tillykke med prinsen

Anmeld

2. juni 2010

Ansemusen

Tilmeldt skriver:

Jah, jeg havde også prøvet at advarer ham, men  han havde vist ik helt forstået at det kunne komme så umotiverede!! Det var heldigvis også ovre efter 2-3 dage!

Jeg havde termin d. 05-05, og hun kom kl. 03.05, den 06-05.. Så hun var lige 3 timers tid forsinket!!  Men jeg skal vist ik klage, når jeg tænker på hvor længe du måtte vente!!

Har du fået ammningen til at fungere??

Ja amningen kører bare nu og ventetiden er glemt! Nu ER han her jo og han er bare det mest vidunderlige i verden - dejlig og nem

Anmeld

2. juni 2010

Ansemusen

Mia Maia skriver:

Ihh...

Jeg har glædet mig til at komme hjem fra ferie og læse at du havde født...

Hold da op han lød vente på sig...men det er vel glemt nu...

Jeg vil glæde mig til at se billeder af Thias...

Ja det gør ikke noget nu at han lod vente på sig, selvom jeg selvølgelig gerne havde set ham ude tidligere, hehe.

Glæder mig bestemt også til at vise billeder af guldklumpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.