Som de fleste nok ved måtte stakkels Anna vente og vente på lille Thias, som tilsyneladende ikke gad ud af sin mors mave.
Onsdag d. 26 kl. 10 blev hun sat igang for ellers havde lillemanden vist taget permanent ophold i livmoderen. 
Og så var det endda ligefør jeg troede han stadigvæk ikke ville komme ud, da Anna om aftenen kun havde lidt ondt og det gik ovenikøbet i sig selv igen.
Da jeg stod op torsdag morgen lå der en sms sendt klokken 5:30 at hun var åbnet 5-6 cm og var blevet indlagt. I løbet af få timer var hun åbnet 9 cm og så hørte jeg ellers ikke mere i mange LANGE timer.
Det viste sig dog at Thias allerede var kommet til verdenen 10:37, men jeg måtte lide yderlig 2,5 time før jeg fik en sms fra Rasmus at alt var fint og at Thias var 53 cm og vejede 3630 gram.
Jeg har fået et billede tilsendt af Anna og hvor er han bare smuk. Han har de flotteste store øjne, så jeg kan godt forstå hvis Anna og Rasmus er stolte af ham. 
Jeg forventer lige at Anna selv skriver lidt mere og får lagt et billede ind af ham når hun kommer hjem. Jeg kan desværre ikke ligge billedet ind fra min telefon, men der er noget at glæde sig til
.
Og endnu engang tillykke søde Anna. Med Thias og med dit nye liv. 
Anmeld