Anja Dahl skriver:
Som nogen af jer måske husker skrev jeg for noget tid siden at min dejlige farmor ønskede jeg skulle lave kage til den dag hun skulle bisættes, da hun aldrig havde smagt mine kager og ikke ville komme til det (hun kunne ikke spise mere). Hun vidste dagen snart kom og ville selv planlægge tingene. Da hun altid har været en meget vigtig person i mit liv lovede jeg hende at det skulle jeg nok gøre selv om det ville blive hårdt. Hun ønskede sig det skulle være hvide kager med røde roser på da det var hendes yndlingsblomst.
Min farmor døde i lørdags og skal bisættes idag så kagerne er nu lavet. Det har ikke været sjovt at lave dem men alligevel er jeg glad for jeg gjorde det fordi det var hendes ønske. Hun var jo pavestolt selv af de grimmeste første kager jeg lavede
! Alle tre kager er med lagkagebunde og vanillecreme med friske jordbær. de skulle ikke være for tunge syns jeg ikke og der skulle være friske jordbær i for det elskede hun.
Nå det blev et lidt trist indlæg men ville alligevel lige vise jer dem.
Hvor er de flotte, og sikker på din farmor ville være så stolt og glad hvis hun så dem.
Men hvor de dog giver migkuldegysninger, og hvor er det sørgeligt, sender alle de kram jeg kan, og kondolerer med tabet af din elskede farmor 

Anmeld