Den sværeste kage :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.289 visninger
20 svar
0 synes godt om
28. maj 2010

propogberta

Som nogen af jer måske husker skrev jeg for noget tid siden at min dejlige farmor ønskede jeg skulle lave kage til den dag hun skulle bisættes, da hun aldrig havde smagt mine kager og ikke ville komme til det (hun kunne ikke spise mere). Hun vidste dagen snart kom og ville selv planlægge tingene. Da hun altid har været en meget vigtig person i mit liv lovede jeg hende at det skulle jeg nok gøre selv om det ville blive hårdt. Hun ønskede sig det skulle være hvide kager med røde roser på da det var hendes yndlingsblomst.

Min farmor døde i lørdags og skal bisættes idag så kagerne er nu lavet. Det har ikke været sjovt at lave dem men alligevel er jeg glad for jeg gjorde det fordi det var hendes ønske. Hun var jo pavestolt selv af de grimmeste første kager jeg lavede ! Alle tre kager er med lagkagebunde og vanillecreme med friske jordbær. de skulle ikke være for tunge syns jeg ikke og der skulle være friske jordbær i for det elskede hun.

Nå det blev et lidt trist indlæg men ville alligevel lige vise jer dem.  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Dot D

Anja Dahl skriver:

Som nogen af jer måske husker skrev jeg for noget tid siden at min dejlige farmor ønskede jeg skulle lave kage til den dag hun skulle bisættes, da hun aldrig havde smagt mine kager og ikke ville komme til det (hun kunne ikke spise mere). Hun vidste dagen snart kom og ville selv planlægge tingene. Da hun altid har været en meget vigtig person i mit liv lovede jeg hende at det skulle jeg nok gøre selv om det ville blive hårdt. Hun ønskede sig det skulle være hvide kager med røde roser på da det var hendes yndlingsblomst.

Min farmor døde i lørdags og skal bisættes idag så kagerne er nu lavet. Det har ikke været sjovt at lave dem men alligevel er jeg glad for jeg gjorde det fordi det var hendes ønske. Hun var jo pavestolt selv af de grimmeste første kager jeg lavede ! Alle tre kager er med lagkagebunde og vanillecreme med friske jordbær. de skulle ikke være for tunge syns jeg ikke og der skulle være friske jordbær i for det elskede hun.

Nå det blev et lidt trist indlæg men ville alligevel lige vise jer dem.  

Hvor er de smukke Anja. Jeg håber at du kommer godt igennem dagen trods den store sorg og det store savn, det må være.

Du får lige et kram fra mig

Anmeld

28. maj 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

De er virkelig flotte. Storttil dig.

Anmeld

28. maj 2010

Mumto3

De er blevet meget meget flotte og jeg er sikker på at din farmor ville synes det samme!

Anmeld

28. maj 2010

Mira0911

Hvor er det flotte... Sender hermed et til dig...

Anmeld

28. maj 2010

Trolde_mor

Hvor er det bare smukt - er sikker på at din farmor ville være mere stolt end nogensinde, ved synet af de flotte kager du har lavet.

Er meget imponeret

Håber at dagen gik som den skulle, og tror på at din farmor ville værdsætte at du lavede kagerne da de hjælper dig til at bearbejde det hele..

De bedste tanker herfra..

Anmeld

28. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

åh, for pokker Anja

Det er bare slet ikke sjovt, men man må sige du opfylder hendes ønske! smukke smukke kager til at afslutte et smukt liv og starte et smukt minde

Jeg kondolerer og sender dig et kæmpe kram

Anmeld

28. maj 2010

mortilfreja

Hvor er det nogle utrolig smukke kager.. Din farmor ville være stolt af dig..

Det er hårdt at miste en man har kær.

Mange kram og tanker herfra

Anmeld

28. maj 2010

CamillaSoefelt

Hvor er de flotte... Synes det er flot at du har lavet dem, specielt i en så svær tid som du er i nu.

Anmeld

28. maj 2010

Mig med maven

Hvor er de bare smukke.

Kan godt forstå at det på INGEN måde har været rart og hyggeligt at lave disse kager! Men nøj hvor jeg beundre, at du kan, jeg ville ikke kunne! Du er så sej til det der kage ræs! - Nok også derfor Farmor ville have dem!

Håber du trods alt får en god dag! Du har virkelig gjort dit...

Nej hvor er de bare smukke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.