Bimmer 6+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2010

DK

Valle81 skriver:

Hmm, gad godt kende målene på str 40 i den by du bor i:0) For den er da vist en del mindre end dem der findes i Viborg:0) He he:0)

Nej du er simpelthen  bare så smuk, a body to  kill for:0)

Jeglæste lige det med mavebillede - sjovt - da jeg ventede Asta fik jeg heller ingen billeder taget af min mave. Min mor ville så gerne tage nogle - men jeg VILLE ikke have det. Øv hvor har jeg fortudt -så da Anton var i maven - da fik den ikke for lidt - har jo nærmest et billede fra hver dag:0)

Altså jeg tror jeg har sådan 5 billeder hvor jeg har tøj på (også billeder min mor har insisteret på at tage) Men der er jeg sådan højgravid. Så har vi et billede i undertøj taget dagen før jeg fødte.

Str. 40 fra H&M er vist den samme størrelse over hele landet. Hvis du ikke siger det til nogen kan jeg afsløre at jeg vejer 70+...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Valle81

DK skriver:

Altså jeg tror jeg har sådan 5 billeder hvor jeg har tøj på (også billeder min mor har insisteret på at tage) Men der er jeg sådan højgravid. Så har vi et billede i undertøj taget dagen før jeg fødte.

Str. 40 fra H&M er vist den samme størrelse over hele landet. Hvis du ikke siger det til nogen kan jeg afsløre at jeg vejer 70+...

Jeg lukker munden med syv sejl:0) Men sig mig, er du 2 meter og 40 høj så:0) he he

Anmeld

28. maj 2010

DK

Valle81 skriver:

Jeg lukker munden med syv sejl:0) Men sig mig, er du 2 meter og 40 høj så:0) he he

He he he... næsten... De kalder mig det tårn høje helvede, he he... Jeg er ca. 1,80 cm.

Anmeld

28. maj 2010

Anne85

DK skriver:

Tak Ja ja, og så sidder man her og ville bare øøønske man allerede var stor, rund og tung og 36+ med en lækker lillesøster

Jeg tog ingen mavebilleder med Kirstine, så det har jeg bestemt at jeg vil prøve denne her gang, og så gå "videnskabeligt" til værks, og tage med samme undertøj og samme dag hver uge. Jeg glæææææder mig sådan til jeg har en hel stribe fotos at kigge på!

Ja det sku man ha gjort - vi var rigtig gode første gang til at få taget billeder hver uge, men denne gang kan der dælme nemt komme til at gå 2-3 uger imellem

Anmeld

28. maj 2010

Diana...

Nææ nu kan man rigtig se den lille topmave  Hvor fint du bliver da bare super smuk gravid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.