Bimmer 6+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.370 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. maj 2010

DK

Så er endnu en uge gået. Jeg er nu 6+0 Den sidste uge er gået vildt hurtigt, men på den anden side så er der jo også bare enorm lang tid til man er sådan "rigtig" gravid.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Wauw hvor er du bare smuk!

Du har da en figur man blir' helt misundelig over

Anmeld

28. maj 2010

Mettemus

Wow, der er jo allerede sket en del! Sejt!! Og du er stadig super flot og smuk. Det skal nok blive en "rigtig" gravid mave super hurtigt. Glæder mig!!

Anmeld

28. maj 2010

Mira0911

Smuk mave...

Anmeld

28. maj 2010

Anne85

DK skriver:

Så er endnu en uge gået. Jeg er nu 6+0 Den sidste uge er gået vildt hurtigt, men på den anden side så er der jo også bare enorm lang tid til man er sådan "rigtig" gravid.

Åh... når man sidder her knap 20 kg tungere end for 8 måneder siden så bliver man noget misundelig over sårn et billede... hold da op en flot figur  Du blir da for lækker gravid

Anmeld

28. maj 2010

DK

Anne85 skriver:

Åh... når man sidder her knap 20 kg tungere end for 8 måneder siden så bliver man noget misundelig over sårn et billede... hold da op en flot figur  Du blir da for lækker gravid

Tak Ja ja, og så sidder man her og ville bare øøønske man allerede var stor, rund og tung og 36+ med en lækker lillesøster

Jeg tog ingen mavebilleder med Kirstine, så det har jeg bestemt at jeg vil prøve denne her gang, og så gå "videnskabeligt" til værks, og tage med samme undertøj og samme dag hver uge. Jeg glæææææder mig sådan til jeg har en hel stribe fotos at kigge på!

Anmeld

28. maj 2010

Valle81

Hellosi:0)

Det er så hermed besluttet at det fremover er ret så forbudt for Dig at poste mavebilleder på denne hjemmeside da de fører til de ondeste mindreværdskomplekser hos resten af sidens brugere 

Altså øv fy da føj hvor er du dødlækker:0)

Anmeld

28. maj 2010

smokin

DK skriver:

Jeg gad dælme godt være så slank pyyyyyh!

Anmeld

28. maj 2010

DK

Valle81 skriver:

Hellosi:0)

Det er så hermed besluttet at det fremover er ret så forbudt for Dig at poste mavebilleder på denne hjemmeside da de fører til de ondeste mindreværdskomplekser hos resten af sidens brugere 

Altså øv fy da føj hvor er du dødlækker:0)

HA HA HA... jeg er altså en HELT almindelig H&M-str. 40!!

Anmeld

28. maj 2010

Valle81

DK skriver:

HA HA HA... jeg er altså en HELT almindelig H&M-str. 40!!

Hmm, gad godt kende målene på str 40 i den by du bor i:0) For den er da vist en del mindre end dem der findes i Viborg:0) He he:0)

Nej du er simpelthen  bare så smuk, a body to  kill for:0)

Jeglæste lige det med mavebillede - sjovt - da jeg ventede Asta fik jeg heller ingen billeder taget af min mave. Min mor ville så gerne tage nogle - men jeg VILLE ikke have det. Øv hvor har jeg fortudt -så da Anton var i maven - da fik den ikke for lidt - har jo nærmest et billede fra hver dag:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.