mullesmith2 skriver:
Åh altså det er først nu man sådan er ved at falde til ro efter nyheden i forgårs til NF. Det var sku noget af det mest sindsyge jeg nogensinde har prøvet.
Jeg er begyndt at spekulere mere på om der er nogen gode råd fra andre tvillingemødre, som jeg ikke kan undvære
Har fået nogen råd og lidt forslag til bøger der er gode, men vil gerne vide om flere, vil suge oplysninger til mig om tvillinger, fødsler og deres udvikling i maven også. Det er jo helt spændende 
Men kort sagt hvordan hånterede i nyheden om tvillinger og hvordan og hvad købte i fra starten til jeres tvillinger som i ikke kunne undvære?
haaiii og mange gange tillykke med nyheden
uh du spørg meget bredt - hehe!! men jeg vil da elske, hvis jeg hjælpe dig. Du må spørge undervej i din graviditet, hvis der blir noget. Et godt råd, er at få styr på så meget så mulig - så tidlig så mulig (da man jo aldrig ved, hvornår de kan finde på at komme ud) og selvom du måske føler, at du har overskud osv. så har du det ikke de sidste 2 måneder - det er hårdt for kroppen at bære tvillinger, og den har brug for at slappe af og samle kræfter!!!
Et andet godt råd er, at tage alt hvad der står af indkøbslister med ro - det er bestemt ikke alt man behøver, og slet ikke at man behøver to. En god idé er at samle dine indkøb, så får du mere rabat og flere ting for pengene.
Min kæreste og jeg blev sendt til Hvidovre hospital med beskeden om at jeg var gravid, men at fosteret nok sad uden for livmoderen (min læge undersøgte mig, forid jeg havde stærke smerter). Nå, så vi tog til Hvidovre og var ulykkelige - men det blev hurtigt erstattet af en latter imellem kæresten, mig og de to sygeplejersker - da det viste sig at der var 2 små hjertebankende mirakler i maven. I bussen på vej hjem (tager en time) sad vi bare og gloede ud i luften - hver gang vi kiggede på hinanden begyndte vi at skraldgrine. Vi kunne slet ikke tage det seriøst, at vores første forsøg på at blive gravide var lykkedes og at der så var to.
Jeg gik iøvrigt fuld tid, og fødte begge børn selv i uge 38+1
de havde begge en kampvægt på over 3 kilo.
Nå husk at spørg, hvis der er noget du tror jeg kan hjælpe med. endnu en gang tillykke med det.