Altså, jeg er mester i at bygge bunker af papirer med lønsedler, ulæste breve fra banken, noter fra forelæsninger, ubetalte regninger og alle mulige andre ting der ikke skal bruges til noget :)) Og Christian hader mine bunker, og jeg får jævnligt af vide at jeg skal rydde op...men jeg gør det ikke. Kan ikke overskue det. Og bunken generer mig jo ikke.
MEN når det så er sagt kan jeg fortælle at jeg har fået meget mere energi efter jeg er begyndt på arbejde igen. Det er skønt, for når jeg er træt, så er det på den gode måde fordi jeg har været igang, været ude, gjort mig nyttig og har brugt mit hoved. Det giver mig så meget energi at jeg kan blive helt høj af det. Som f.eks. idag hvor jeg har haft en super dag på job - havde masser af energi til Netto kl 17, at lave mad da jeg kom hjem bagefter, kysse kramme det trætte barn, spise med overtræt barn, putte overtræt barn der ikke ville sove, og jeg er stadig glad :) Og vasketøjskurven er næsten tom, opvasken er taget, og der ligger kun lidt legetøj på stuegulvet. Det trænger ikke engang til at blive støvsuget!
Jeg kan for mit vedkommende sige at jeg for alvor trængte til at komme på job. Jeg har et stort behov for at bruge knolden og at føle mig nyttig på en arbejdsplads - selvom jeg har hygget mig herhjemme på barsel med Simon, som er verdens dejligste dreng, så kan jeg nu efter jeg er kommet på job, slet ikke overskue nogensinde at skulle på barsel igen. For jeg går jo helt i stå.. kunne nok finde energi til opvask, oprydning, tøjvask mv, men man ordner det hele bare for at starte forfra igen. GAB!
Nå, sikke en masse plidderpladder... mon jeg mistede tråden lidt? nu stopper jeg i hvert fald!
Anmeld