Nyherinde... :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2010

Stjernen87

Tjuhl skriver:

har du fået pergotime tabletter?

dem fik jeg af 6 omgange (altså i 6 IUI behandlinger) og ved de sidste 2 behandlinger fik jeg synsforstyrrelser. jeg troede egentlig det skyldtes gonal-f sprøjten, da det først viste sig der, men min fertilitetslæge sagde at det uden tvivl var pergotimen, da det desværre en en sideeffekt ved de hormoner. heldigvis findes der andre præparater der svarer til pergotime, som man kan tage istedet, så hvis du skal i en omgang mere (og hvis du overhovedet får pergotime) så ville jeg snakke med lægen om at skifte dem ud med nogle andre

MEN jeg håber at den er der nu, så du aldrig skal tænke på synsforstyrrelser eller hormoner igen

Jeg får ikke pergotime.. Jeg kun været i gang med sprøjten.. Hedder den Overal eller oviral??  

Det har i hvert fald været rigtig ubehageligt med et "drejet" syn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

oo

Stjernen87 skriver:

Jeg får ikke pergotime.. Jeg kun været i gang med sprøjten.. Hedder den Overal eller oviral??  

Det har i hvert fald været rigtig ubehageligt med et "drejet" syn..

ja, det er rigtig ubehageligt men lækkert hvis du kan nøjes med Æl sprøjten - den hedder Ovitrelle

Anmeld

27. maj 2010

Stjernen87

Tjuhl skriver:

ja, det er rigtig ubehageligt men lækkert hvis du kan nøjes med Æl sprøjten - den hedder Ovitrelle

Åhhh det var da tæt på  hehe.. Ja håber da at det "KUN" er det der skal til og at den er der i første forsøg. Men men men nu må vi se...

Jeg  hee tiden og nyder bare den positive test lidt.. SKønt det KAN lade sig gøre at få 2 streger. .Er et smukt syn, må den også være der på søndag   

Anmeld

27. maj 2010

oo

Stjernen87 skriver:

Åhhh det var da tæt på  hehe.. Ja håber da at det "KUN" er det der skal til og at den er der i første forsøg. Men men men nu må vi se...

Jeg  hee tiden og nyder bare den positive test lidt.. SKønt det KAN lade sig gøre at få 2 streger. .Er et smukt syn, må den også være der på søndag   

haha ja! jeg har en veninde hvis mand - meget mærkeligt - testede positivt på en graviditetstest og de svælgede også i de to streger fordi man bare længes sådan efter at se dem...på samme test

jeg  for jer!!

Anmeld

27. maj 2010

Stjernen87

Tjuhl skriver:

haha ja! jeg har en veninde hvis mand - meget mærkeligt - testede positivt på en graviditetstest og de svælgede også i de to streger fordi man bare længes sådan efter at se dem...på samme test

jeg  for jer!!

Forstår jeg RIGTIGT??? Var det MANDEN der var positiv??? Skummelt hehe...  Har han glemt at fortælle han er en HUN

Ja to streger er DEJLIGE at se, men jeg er realistisk og VED det ka snyde... men SMUKT er det sku

Anmeld

28. maj 2010

Soap

Velkommen til , jeg håber din test også er positiv på søndag 

Anmeld

28. maj 2010

lotte32

velkommer til, håber du bliver glad for at være her 

meget for at du også får to fine streger på søndag 

Knus Lotte

Anmeld

18. juni 2010

Stjernen87

Heeeejsa tøser... Sorry jeg ikke har været på en med en opdatering...  

Jeg fik desværre min mens søndag morgen. Jeg græd hele formiddagen og følte mig virkelig som en fiasko....

Men ja, sådan er det jo når man ønsker sig noget så inderligt. Men jeg er på oppe på hesten igen, for blev nemlig insemineret onsdag og torsdag (16&17/6) så nu er det de 14 dage der skal dræbes igen.. Puuuha   Jeg har heldigvis en eksamen forude så der skal læses op og en dejlig kolonihave som skal ordnes. SÅ håber da tiden kommer til at gå hurtig, eller i hvert fald bare IKKE langsom..

Håber I ellers har det godt derude....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.