Nyherinde... :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.391 visninger
17 svar
0 synes godt om
27. maj 2010

Stjernen87

Hejsa piger..

Er heeeeeeelt ny på stammen, men i vild rede.. så håber jeg i ka hjælpe mig en smule, bare med jeres tanke...

Jeg blev insomeneret d 16 og 17/5-2010 og har self taget en Æl-sprøjte. Det er nu 11 dagen og har testet. HAr self haft en MASSE symptomer, men har også haft svimmelhed, to gange, hvor det er som om synet drejer  Nå men hva har I haft af symptomer??

Ja og så har jeg lige et billede i skal kigge på, og sige jeres ærlige mening...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

Fru Dinesen

syndes godt jeg kan se en fin lille streg .... tror den er go nok 

Tillykkeeee 

Anmeld

27. maj 2010

oo

hej og velkommen til et fantastisk barnløshedsforum!

jeg kan godt ane en skyggestreg på din test, MEN jeg vil lige understrege, at det kan tage op til 12 dage efter ÆLsprøjten før det ikke længere er den der giver et positivt resultat på en graviditetstest, så jeg ville ikke stole på noget endnu.

med hensyn til symptomer havde jeg selv alt fra kvalme til ømme bryster hver eneste gang jeg havde taget ÆL sprøjten. den indeholder HCG og kan derfor give en masse graviditetssymptomer - og snyde en godt og grundigt

men hvis du er på 11. dagen nu så kan der ikke være længe til din rigtige testdato, så hold ud og bevar håbet jeg glæder mig til at høre resultatet om en uges tid

Anmeld

27. maj 2010

otlitrom

Velkommen til vores dejlige gruppe. Jeg håber du bliver glad for at være her. Her er altid plads til en til!!

Jeg håber ikke at tage modet helt fra dig, men jeg ved at ÆL sprøjten kan give positivt udslag på en g-test i op til 12, mener jeg!

Jeg håber den er god nok, men der er desværre chance for at det er sprøjten der giver stregen!

Anmeld

27. maj 2010

oo

Linda cecilie liljeqvist Dinesen skriver:

Tillykkeeee 

hov...jeg ved ikke om du har været i fertilitetsbehandling, men det er farligt at ønske tillykke med positive test der er taget før testdatoen til kvinder der har været i behandling. der er hcg i nogle af de sprøjter vi/de skal tage, som kan give positive tests før tid bare lige...så du ved det. det er lidt kringlet med behandlingskvinder

Anmeld

27. maj 2010

Stjernen87

Linda cecilie liljeqvist Dinesen skriver:

Tillykkeeee 

Tak for det.... men har jo fået en ægløsningssprøjte hvor hormonet HCG er i. Så kan godt være den der påvirker!!! Må fingerne er krydset

Den blev ikke positiv MED DET SAMME!! men gik ud til den 15 min senere og der var den!!

Ved godt det er lidt misvisende...  Men ja, nogen der har prøvet noget ligende :-) ??

Anmeld

27. maj 2010

Fru Dinesen

Stjernen87 skriver:

Tak for det.... men har jo fået en ægløsningssprøjte hvor hormonet HCG er i. Så kan godt være den der påvirker!!! Må fingerne er krydset

Den blev ikke positiv MED DET SAMME!! men gik ud til den 15 min senere og der var den!!

Ved godt det er lidt misvisende...  Men ja, nogen der har prøvet noget ligende :-) ??

ej det er jeg da ked af ..... viste jeg desværre ik ..... Sååååå Krydser jeg bare finger for dig 

Anmeld

27. maj 2010

Stjernen87

Taaak alle I søde piger.. Alle hers indlæg kom lige med mit ene svar hehe!  

Ja sprøjten kan have meget at sige, ingen ømme bryster, men MEGET kvalme, træthed og så det der med synet, som er yderst ubehageligt...  Jeg regner heller ikke med DEN ER DER...!! Men hvor er det SKØNT at se at en test KAN blive positiv.. AHr ikke set på andet end negative tests de sidste 1½ år.. hehe

Men jeg tester igen søndag morgen og så må vi tage den derfra..

Tak for en SÅ DEJLIG velkomst

Anmeld

27. maj 2010

oo

Stjernen87 skriver:

Taaak alle I søde piger.. Alle hers indlæg kom lige med mit ene svar hehe!  

Ja sprøjten kan have meget at sige, ingen ømme bryster, men MEGET kvalme, træthed og så det der med synet, som er yderst ubehageligt...  Jeg regner heller ikke med DEN ER DER...!! Men hvor er det SKØNT at se at en test KAN blive positiv.. AHr ikke set på andet end negative tests de sidste 1½ år.. hehe

Men jeg tester igen søndag morgen og så må vi tage den derfra..

Tak for en SÅ DEJLIG velkomst

har du fået pergotime tabletter?

dem fik jeg af 6 omgange (altså i 6 IUI behandlinger) og ved de sidste 2 behandlinger fik jeg synsforstyrrelser. jeg troede egentlig det skyldtes gonal-f sprøjten, da det først viste sig der, men min fertilitetslæge sagde at det uden tvivl var pergotimen, da det desværre en en sideeffekt ved de hormoner. heldigvis findes der andre præparater der svarer til pergotime, som man kan tage istedet, så hvis du skal i en omgang mere (og hvis du overhovedet får pergotime) så ville jeg snakke med lægen om at skifte dem ud med nogle andre

MEN jeg håber at den er der nu, så du aldrig skal tænke på synsforstyrrelser eller hormoner igen

Anmeld

27. maj 2010

Malonde1985

Velkommen til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.