Sebastian er syg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. juni 2008

linemus

Ja, han er jo godt nok ikke en juli 07 baby, men nu er det lige her jeg er. Han har 39.9, og selvom pigerne flere gange har haft så høj feber og også højere, så synes jeg bare det er meget for sådan en stor dreng. Han er næsten aldrig syg, så jeg sidder her og er helt bekymret og har slet ikke lyst til at gå i seng i nat. Dørene står åbne, så jeg kan høre ham, og han ligger og snakker i søvne ind imellem. Jeg tror, jeg smider en madras ind på hans værelse og sover der, for der er godt nok langt ned til soveværelset nu, hvor vi endelig er flyttet ind dernede.

Tja, og så har vi været i Jumboland (legeland) i dag, og det har jeg bare så dårlig samvittighed over nu. Han fik feber i går eftermiddags, men den faldt lidt om aftenen, og han sov fint hele natten og var frisk imorges med kun 37,8 så jeg gav ham lov til at tage afsted. Vi skulle derind med hans mødregruppe, og han havde det rigtig sjovt, indtil han blev træt, og vi tog hjem. Og så har han haft høj feber siden vi kom hjem. Svigermor syntes, det var sindssygt at tage ham med. Var det det?

Øv, ringer til lægen imorgen, så han kan blive tjekket. Og nu er Signe ellers lige blevet sig selv igen - dejligt at få den grinende glade pige tilbage :)

Knus Line - sygevogter alene hjemme :(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2008

ivfmarie

Freja har lige haft en tre dage hvor hun har haft høj feber on and off.. og pludselig var den bare væk igen. Og jeg har hørt at der er flere børn der "lider" af det samme i disse dage.
Men uanset hvad det er, så er det da altid træls når ungerne blir syge. Og faktisk syns jeg det er mere synd for de "store" - de små fatter ikke rigtig noget alligevel :S
God bedring til Sebastib!

Og jeg syns ikk det var sindsygt at tage ham med i legeland - han havde det jo sjovt!

Anmeld

15. juni 2008

ka li ja

ååhh det er så træls.....

ja jeg har nu haft alexander med nogle gange hvor jeg var i tvivl om om han var syg. hvor det så er blevet værre om aftenen.
men jeg har det sådan at hvis et barn er frisk nok til at lege så sker der ikke noget ved at man tager nogle steder. og det er jo som regel om aftenen feberen stiger. man glemmer også lidt man er syg når man laver noget andet.

alexander har også lige haft noget feber efterfulgt af nogle mistænktsom lignene hunde? havde prikker ud over det hele. har stadig små bitte knopper efter det
og arthur har jævnligt feber. så vi er ved at vænne os til det her hjemme...

nå meget om ingenting..

håber snart han får det bedre. bare sørg for godt med vand og så håbe han vil spise noget.

god bedring til ham(L)

Anmeld

15. juni 2008

birgittemarie

Øv, hvor er det synd for dig og Sebastian og så er du oven i købet alene hjemme :(
Det var da rart, at svigermor lige kunne gnide lidt salt i såret, der da slet ikke var åbent nok i forvejen, synes jeg. Godt du har hende ;)
Vel var det ej sindsygt at tage ham med. Du kunne jo ikke vide, at han ville få det værre og det var vel ved Gud ikke for din fornøjelses skyld, at I var i Jumboland i dag.

Jeg ved jo ingenting om større børns sygdom, så jeg ville bare lige sige rigtig god bedring og jeg håber, du får lidt søvn og ike bliver alt for ked af det og bekymret. Ellers så ring og slå en sludder af med vagtlægen.

Knus fra Birgitte

Anmeld

15. juni 2008

linemus

Tak tøser :)

Ja, svigermor har det med at sige det der lige falder for hende uden at tænke over det... Men hun lagde da en masse tøj sammen og ordnede køkken hos os, mens vi var afsted, (hvilket hun også fortalte mig et par gange i tlf.), så det er jo altid dejligt.

Signe har jo lige haft 3-dagesfeber, så vi tænker lidt på, om det er det han har fået, men han er bare så gammel, og jeg vil næsten tro, han har haft det engang, men det kan jeg jo ikke huske... Nå, men han skal i hvert fald ikke i FarmFun med børnehaven imorgen, men der har vi heldigvis lige været selv...

Tak for trøst :)

Anmeld

16. juni 2008

linemus

Så skal man være så bekymret, og så er han fuldstændig feberfri her til morgen og i samme bandithumør, som han plejer. Holder ham godt nok hjemme i dag, så jeg er på den sikre side.

Knus Line

Anmeld

16. juni 2008

ka li ja

ja det er bare typisk!!, det lød som os sidst xander havde feber!! ikke til at regne med. men han havde feber et par aftner i træk

Anmeld

16. juni 2008

birgittemarie

Pyha, det var godt! Fik du en nogenlunde rolig nat så?

Anmeld

16. juni 2008

linemus

Ja da jeg endelig fik snøvlet mig i seng, hørte jeg ikke mere til nogen af dem :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.