Ja, han er jo godt nok ikke en juli 07 baby, men nu er det lige her jeg er. Han har 39.9, og selvom pigerne flere gange har haft så høj feber og også højere, så synes jeg bare det er meget for sådan en stor dreng. Han er næsten aldrig syg, så jeg sidder her og er helt bekymret og har slet ikke lyst til at gå i seng i nat. Dørene står åbne, så jeg kan høre ham, og han ligger og snakker i søvne ind imellem. Jeg tror, jeg smider en madras ind på hans værelse og sover der, for der er godt nok langt ned til soveværelset nu, hvor vi endelig er flyttet ind dernede.
Tja, og så har vi været i Jumboland (legeland) i dag, og det har jeg bare så dårlig samvittighed over nu. Han fik feber i går eftermiddags, men den faldt lidt om aftenen, og han sov fint hele natten og var frisk imorges med kun 37,8 så jeg gav ham lov til at tage afsted. Vi skulle derind med hans mødregruppe, og han havde det rigtig sjovt, indtil han blev træt, og vi tog hjem. Og så har han haft høj feber siden vi kom hjem. Svigermor syntes, det var sindssygt at tage ham med. Var det det?
Øv, ringer til lægen imorgen, så han kan blive tjekket. Og nu er Signe ellers lige blevet sig selv igen - dejligt at få den grinende glade pige tilbage :)
Knus Line - sygevogter alene hjemme :(
Anmeld