Runas vej til verden - detaljeret fra sidelinien <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
KaMa skriver:

Ihh, det glæder jeg mig til at se.

Det må have været sjovt for Idun at opleve og mærkeligt, at hun lige om lidt for sin helt egen lillesøster.

Har Dorthe det godt?

Ja hun har det godt. Vi fik lige de-briefet lidt mht fødsel osv... Men jeg tror lige der skal snakkes noget mere om det, når vi har bedre tid og ikke sidder inde på sygehuset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Bare mig..

Hold da op en fødsel hun har været igennem... Det var da enormt træls for hende, at hun ikke kunne få sin datter på maven i længere tid, men det vigtigste er trods alt, at de begge har det godt!

Hvor må det være fantastisk, at du har været med, og måske kan gengive hele forløbet for hende, for det er langt fra alt man husker selv...

Stort tillykke med Runa.. Hvad man sådan lige kan se på billedet, så der hun jo dejlig ud..

Glæder mig til flere billeder!

Marikka, mor til Nicoline på 11 dage!

Anmeld

28. maj 2010

Vial

~~M.Nielsen~~ skriver:

Hold da op en fødsel hun har været igennem... Det var da enormt træls for hende, at hun ikke kunne få sin datter på maven i længere tid, men det vigtigste er trods alt, at de begge har det godt!

Hvor må det være fantastisk, at du har været med, og måske kan gengive hele forløbet for hende, for det er langt fra alt man husker selv...

Stort tillykke med Runa.. Hvad man sådan lige kan se på billedet, så der hun jo dejlig ud..

Pssst: Hvis du ikke allerede har set det, så har Zafir oprettet en ny tråd i dag med billeder af Runapigen.

Anmeld

28. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja, jeg tror det er sjovt at have en anden vinkel og historie på end éns egen...

Anmeld

28. maj 2010

Bare mig..

KaMa skriver:

Pssst: Hvis du ikke allerede har set det, så har Zafir oprettet en ny tråd i dag med billeder af Runapigen.

Orv, det har jeg ikke set... Jeg tjekker lige..

Anmeld

29. maj 2010

Nanna1985

Stort tillykke med Runa

Har selv været med til min barndomsveninde fødsel, da jeg var gravid med min den første..

Det var en KÆMPE oplevelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.