Runas vej til verden - detaljeret fra sidelinien <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2010

N&J

Hvor ser hun dejlig ud hende Runa.. mange gange tillykke Dorthe.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

Mira0911

Hvor ser hun bare herlig ud Dorthe.. Endnu en gang tillykke...

Anmeld

27. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
KaMa skriver:

Så er jeg lige kommet hjem fra et skøøønt barselsbesøg.

Runa er blevet forenet med sin mor og er sluppet ud af al overvågningen. Nu bor de på en lille stue, hvor den kan lære hinanden at kende.

Hun er bare det lækreste lille menneske med de sødeste lyde i sig.

Dorthe så pisse godt ud og var ret overskudsramt. Hun er bare en supermor.

Hun rådede mig dog til at få kejsersnit. Det gjorde lige lovlig voldsomt ondt at føde, synes hun

Det er jeg sku glad for at læse, at de er kommet til at være sammen endelig!!!...

MEN - PJAT med Dorthe!! Du skal IKKE få ks, bare fordi hun syntes hun var en piveskid i bakspejlet hun klarede det skidegodt og det er bare dejligt at hun kunne føde den skønne unge så godt som hun kunne - og hun er jo overlevet ik?

Så hvis det er de syns at du kan føde så tænk over det ik søde Karina?

Anmeld

27. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hvor ser hun bare dejlig ud. Tillykke endnu engang! Nu kan Runa endelig se sit flotte værelse som Mor Dorthe så fint har lavet.

Anmeld

27. maj 2010

Cris

Fantastisk!!!! Tillykke!!!!!

Anmeld

28. maj 2010

Vial

Zafir skriver:

Det er jeg sku glad for at læse, at de er kommet til at være sammen endelig!!!...

MEN - PJAT med Dorthe!! Du skal IKKE få ks, bare fordi hun syntes hun var en piveskid i bakspejlet hun klarede det skidegodt og det er bare dejligt at hun kunne føde den skønne unge så godt som hun kunne - og hun er jo overlevet ik?

Så hvis det er de syns at du kan føde så tænk over det ik søde Karina?

Du har ret. Er bare kommet så meget i tvivl.

Jeg ved dog, at jeg aldrig får lov at ligge så længe med twins. Så bliver der sat vedrop til samt epidural.

Det ville være fantastisk at kunne få dem ud rigtigt - samt at være forholdsvis frisk bagefter og ikke ligge på opvågning og have en smertefuld syning i maven.

Der er dog altid 60 pct. risiko for KS ved twins.

Nå, nu må jeg i seng. Synes, det har været en meget meget spændende dag. Har også gået og små grædt over, hvor vildt det er.

Anmeld

28. maj 2010

Moderator

KaMa skriver:

Du har ret. Er bare kommet så meget i tvivl.

Jeg ved dog, at jeg aldrig får lov at ligge så længe med twins. Så bliver der sat vedrop til samt epidural.

Det ville være fantastisk at kunne få dem ud rigtigt - samt at være forholdsvis frisk bagefter og ikke ligge på opvågning og have en smertefuld syning i maven.

Der er dog altid 60 pct. risiko for KS ved twins.

Nå, nu må jeg i seng. Synes, det har været en meget meget spændende dag. Har også gået og små grædt over, hvor vildt det er.

Ved godt at risikoen er større ved twins Derfor syntes jeg helt sikkert også du skal føde, hvis du kan og får lov

Jeg går stadig og er tummelumsk, ringer lige til min JM idag igen og snakker noget mere. Det er min ynglings JM der er på vagt idag nemlig.  og en hel uge frem. Håber sådan jeg kommer til at føde med hende, selvom begge to er vildt søde. Så er der bare et eller andet ved hende, du ved?

Vi tager ind ved 18 tiden i aften og ser dem. Uhm vi GLÆDER os

Anmeld

28. maj 2010

Vial

Hva' så Zafir, hvordan gik besøget i dag?

Har ikke hørt fra Dorthe i dag, og har tænkt på dem heeeele dagen lang.

*trommer med fingrene i bordet til du svarer*

Anmeld

28. maj 2010

Moderator

KaMa skriver:

Hva' så Zafir, hvordan gik besøget i dag?

Har ikke hørt fra Dorthe i dag, og har tænkt på dem heeeele dagen lang.

*trommer med fingrene i bordet til du svarer*

Vi er kommet hjem fra tyve minutter siden Så skulle jeg liiiiige sætte en maskine vasketøj over og NU skulle lige ligge de dejlige billeder op vi lige har taget idag Yay... Suk Dejlige billeder med Idun pigen også

Anmeld

28. maj 2010

Vial

Zafir skriver:

Vi er kommet hjem fra tyve minutter siden Så skulle jeg liiiiige sætte en maskine vasketøj over og NU skulle lige ligge de dejlige billeder op vi lige har taget idag Yay... Suk Dejlige billeder med Idun pigen også

Ihh, det glæder jeg mig til at se.

Det må have været sjovt for Idun at opleve og mærkeligt, at hun lige om lidt for sin helt egen lillesøster.

Har Dorthe det godt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.